трета глава I think he likes me

114 9 0
                                    

Г.Т.Ч
Бйп бйп бйп...
Оф смотан будиник....сърдито извиках после взех телефона си ооффф имах 20 от двайсе различни момичета не,че се хваля но бях чукал 18 от тях.Сега обаче нямах време за тях.Трябваше да се приготвя за Бек.По принцип не си падам по момчета,но бек ме привличаше.Аз обаче не съм от тези хора които който се влюбват ли нещо такова не аз просто преластявам,изчуквам и малко лед това зарязвам.Да вях задник,но не ми пукаше.Чу глас от долния етаж."Чанйол ела веднага!" слязох долу и видях баща ми."Оф какво искаш живеем оделно не случайно." Да живех сам в голям меронет на последния етаж на луксозена сграда.Това беше така защото баща ми ме мразеше и аз него.Но все ми досаждаше с това да съм пръви във.всичко за това ненавибдах Сухо защото.бе винаги пръв."Какви оценки имаш?" "Една 6 по матетика две по корейски и една по английски."
"Очаквах повече!" "НО КОЛКО ПОВЕЧЕ!!"
"НЕ МИ ПОВИЖАВАЙ ТОН А СЕ СТЕГНИ РАЗБРА ЛИ"не казах нищо"Питам разбра ли?" "Да!"  "Добре тогава чао"Той си тръгна.Ох никой не ме обичаше,вече нямах и майка тя ни напусна когато вах на 6.Вях сам.
Та за.малкия Бек ще си поиграя добре с него.Към вичките ми 'гаджета' подходах еднакво:държах се с тях като с принцеси,влюбваха се в мен,изчуквахги и после ги зарязвах.
----------------------------------------------------
Г.Т.Б
Вече бях почти пред училище където трябваше да се видя с Чанйол по прицип не бих приел,но е важно да имам добра оценка.Скоро стихна той вече беше там."Хей Беки."той ме поздрави и аз му овърнах с поздрав"Ела Беки." Поледвах го,но защо по дяволите ме нарича Беки.Той отвори вратата на една кола очевидно неговата и ме подкани да вляза. Влязох той се качи на шофьорското.място и потегли.В колата не говорехме.Скоро стигнахме една сграда,която беше много луксозена Той слезе после ми отворимвратата.Влязохме в сградата качихме се на асасйора и се слязохме на поледния етаж.Той живееше в апахтамент номер 61.Той отвори поканиме да вляза.Вътре бе огромно и красиво."Апартамента ти е страхотен Чанйол" "Благодаря,но понякога му е самотно живея сам."Накстина ли?" "Да защо се учиваш толкова?" Не каза нищо за разлика от него"Е да почваме прпекта.Аз само кимнах.
----------------------------------------------------
Н.Г.Т
Не след дълго приключиха с проекта и Чан каза"О доста е рано искаш ли да отидем на кино?" Бек въдъна"Много бих искал,но нямам пари"Чани се усмихна и отвърна"Ще те черпя ще бъде весело моля те!" "Но не знам кога ще мога да ти ги въна" "Бек да те почерпя значи после да не ми връщаш нищо.Хайде де моля те!" "ДОБРЕ добре!".
Г.Т.Б
Скоро бяхме пред киното Чан избра сташен филм разбрах му идеята.Този игра е за двама.Добре,че днес не бях на работа е не и преди 00:00.Влязохме и филма започна по едно вереме реших да се направя на изплашен и се сгуших в Чан. Той се умихна и ме погали.Кагато филма свърши имах още време пък и с чан ми беше забаво.Говорехме си шегувахме се.Отидохме пред блока ми зад него имаше градина.Той паекира колата на асвалта до тревата и каза"Хей Беки хайде да измием колата,ще е забавно!" аз само кимнах.Чан донесе маркуч,две гъби и кофа пълна с  пяна и вода.Забочнахме да мием колата,но после той ме напръска.Започнахме да се пръскаме той се подхъзна и падна напред върху мен.Лица ни бяха на сантиметат разтояние той затвори очи и.....

Save me(продължението)Where stories live. Discover now