Suggested titles: Lolipop
Summary:
"Tak pe aku beli lolipop kau ni dengan harga 2 kali ganda dari yang di jual kat kedai ."
"No"
"Alaa bole lah .Kau ni dalah hensem .Kacak lak tu. satu je kau tak ada ."
"Tak ada apa?"
"Aku! Haha .Kasiklah kasiklah."
"No."
"Weh kesian aku tengok kau pegang lolipop tu .Meh lah aku pegangkan sementara bas belum sampai ."
"Tak payah .Penipuan kau tu da lapok ."
"Kau nak aku cium kau baru kau nak kasik?"
"Bole jugak ."
"Err miang!"
Description:
Mengisahkan tentang seorang budak perempuan berumur 17 yang suka makan lolipop .Satu hari tanpa lolipop ibarat setahun tak makan .Satu hari tu kedai lolipop yang di selalu pergi tu tutup .Macam nak gila dia cari kedai di area situ .Tapi tak jumpa lolipop yang dia nak .Ada pun bukan macam yang dia nak .Semasa dia tengah jalan jalan area situ .Tiba tiba dia ternampak seorang lelaki berumur sama macam dia sedang memegang 2 lolipop kegemaran dia .Dia terus berlari ke arah lelaki itu lalu meminta lelaki itu menjualkan lolipop tu kepada dia .Tetapi lelaki tu tak nak .Macam macamlah perempuan tu buat .Pujuk, bagi duit yang banyak, merayu, macam macam lah .Tetapi jawapan lelaki tu tetap sama 'no' .Perempuan tu apa lagi menanggislah depan lelaki tu .Lelaki tu jadi sebersalah .Lepastu lelaki tu pun kasik .Dengan satu syarat .Perempuan tu kena jadi kawan dia .Perempuan tu pun setuju dan lama kelamaan mereka berkawan .Last last mereka jatuh hati dan seterusnya idea korang .
P/s: Kalau tak faham or what ever .Just Dm me .Ok thank you!
YOU ARE READING
Story Ideas
RandomTitle da story ideas so memang story ni tentang idea untuk buat story jelah . Update bila idea ada dan bila bosan..