Suggested titles: Dia aku punya!
Summary:
"Kalau saya cakap saya suka awak?"
"A..apa cikgu merepek ni?"
"Saya serious."
"Cikgu kata Cikgu boyfriend saya tapi kenapa still marahkan saya dalam kelas?"
"Saya masih seorang Cikgu dan awak anak murid. Layanan tetap sama. Ataupun awak memang menginginkan layanan seorang girlfriend dari saya?"
"Bu..bukan ma..macam tu. At least Cikgu layan saya baik sikit."
"Cikgu kata Cikgu cintakan saya. Tapi kenapa masih keluar dengan dia?!"
"Saya benci Cikgu!"
Description:
Mengisahkan tentang seorang gadis berumur 17 tahun yang telah di lamar oleh Cikgu Lelaki muda berumur 22 yang baru pelepasan universiti dan baru menjinak dalam dunia perguruan. Hadirnya guru lelaki itu dan meluahkan rasa suka terhadap gadis itu. Membuatkan hidup gadis itu menjadi pora peranda.
Bila berjumpa je bagaikan nak gugur jantung si gadis itu. Nak-nak pula dia sering di marahi oleh guru itu di kelas. Salah sikit je kena marah. Kadang-kadang stress juga. Tapi bila perasaan lain hadir. Semuanya berubah.
Namun hadirnya orang ketiga. Menambahkan lagi masalah yang ada. Betul ke cikgu itu serious dengan gadis tersebut? Ataupun hanya di jadikan mainan?
Okey! Smbung idea korang. Pandai-ii lah😹😹 Tak faham or pape just Dm me. 😉💕
YOU ARE READING
Story Ideas
RandomTitle da story ideas so memang story ni tentang idea untuk buat story jelah . Update bila idea ada dan bila bosan..