Ce o sa faci acum?

128 12 4
                                    

Era seara iar Harry mi-a spus ca o sa vina sa ma ia de acasa. Este ora 8... Se aude soneria ,ma duc sa deschid si il vad pe Harry imbracat într-o pereche de blugi negri şi un tricou alb mai transparent prin care i se vad tatuajele.

-Hei Louis!

- Hei! Nu era chiar nevoie sa vi sa ma iei,ajungeam eu cumva.ii spun ranjind

-Nu e nici o problemă Louis!îmi zambeste

După ce ne-am urcat in maşina o linişte apasatoare plutea in aer dar nu adunat mult pana când am spart tacerea.

-De ce m-ai invitat la petrecere? Adică,de abia azi ne-am cunoscut iar tu deja m-ai prezentat prietenilor tai...

-Nu ştiu...mi-ai părut de treaba.

-Oh...

-Şi in legatura cu drumul, nu am vrut sa te pierzi din prima. rade

Oricum trebuie sa ma duc sa o i-au şi pe iubită mea de acasă.

-Ok,super!

A oprit in fata unei casa care se pare a fi a iubitei lui. El se  da jos din maşină şi se aşează cu fundul pe capota asteptand-o pe fata. De odată uşa casei se deschide şi iese o fata înaltă ,slabă,cu parul brunet şi ochii negri. Se indrapta spre Harry iar apoi îşi zdrobeste buzele de ale lui formand un sărut lacom. Un sentiment ciudat era acum in stomacul meu şi in capul meu. Imi venea sa o dau cu capital de asfalt. Wow, wow, wow!  Ce? De ce simţeam asta? Louis revinoti!!Cele doua uşi se deschid iar apoi Harry se urca pe locul soferului iar iubita lui pe cel al pasagerului din dreapta.

-Buna,eu sunt Sofia!

-Louis!

In drum spre casa lui Harry am tot observat cum tot ii pune mână pe picior şi o mangaie,iar eu doar clocoteam de nervi.

-Am ajuns! striga Harry din cauza muzicii asurzitoare.

Adolescenti beţi peste tot. Fete care dansau lasciv pe lângă baietii ce se frecau de ele la rândul lor. Bautura,muzica şi mai multă bautura.

-Vrei ceva de băut? ma intreaba Harry

-Nişte bere?

-Ok,vin-o cu mine!

Ma indreptam cu Harry către beci pentru a lua un bax de bere.Am deschis uşa beciului şi apoi Harry a aprins lumina.

-Cum ţi se pare petrecerea?

-Super!

-Dacă e super atunci de ce nu te distrezi?

-Ba ma distrez! raspund ofensat

-Ba ma distrez! ma imita

-Nu ma ma ingana!  îl imbrancesc uşor. El face acelaşi lucru şi asa incepem sa ne batem in joaca

-Gata ,ma predau!

-Eşti asa o fata!

-Ba nu!

-A da? spune el şi se apropie de mine

-Da!fetele noastre erau doar la 2 centimetri iar eu eram din ce in ce mai nelinistit.  Sentimentul acela in stomac se repeta.

-Ce o sa faci acum?

-La ce te referi?

-Ce o sa îmi faci sa ma dau la peste de peste tine?

-Nu eşti pop este mine!

-Ba cam asa s-ar zice la cat de scund eşti.

-Nu sunt scund!

-Nu evita întrebarea!

-Nu ştiu,ma intimidezi...

-De ce? spune amuzat

-Tocmai ti-am zis ca nu ştiu...

-Eu tot nu m-am dat...

-Pot vedea asta?

-Nu ai de gând sa faci ceva?

-Credeam ca te vei da singur.

-Uite ca nu o fac...

-Bine!spun şi fac un pas in dreapta dar mainile lui mari ma imping in perete. El păstrează contactul vizual timp de un minut iar apoi bufneste in ras.

-Sa îţi fi văzut fata!

-Oh,mai taci!

-Bine,haide sus.

Am mers in living unde era şi Sofia. Harry s-a aşezat pe un fotoliu iar ea in poala. lui.

-Louis unde te duci?

-Pana afara,sa iau puţin aer.

Afara era bine şi racoros. Era o noapte foarte frumoasa.Am mai zabovit pe acolo gandindu-ma la ce s-a intamplat.

-Louis?

*********************************

Am pus şi next,sper sa va placa. Scuzaţi greselile!  Nu va sfiiţi cu comentariile!  <3 :3

My new loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum