Crazy Weed

93 8 2
                                    

-Louis?

-Da?

-Eşti bine?  m-a intrebat Sofia.

-Mda...

-Harry mi-a zis sa te chem pana la el in camera. Are de vorbit ceva cu tine. mi-a spus simplu.

-Mersi!

Am urcat scarile spre camera lui Harry care am inteles de la Zayn ,un prieten deal lui ,ca este in fata si a treia la stanga. Am ciocanit dar nu am primit niciun raspuns. M-ai uitat prin imprejurimi sa vad daca Harry este undeva pe hol dar usa se crapa putin si o mana plina de tatuaje ma trage inauntru.

-Harry? Pentru ce m-ai chemat? spuns putin speriat

-Am ceva aici! scoate din sertarul noptierei un pliculet cu iarba. Oh,Doamne! E asa de irezistibila!

-Oh,de cand nu am mai fumat iarba!

-Sa inteleg ca iti place? a intrebat cu un zambet jucaus pe fata

-Mda...spun indiferent

Dupa ce Harry mi-a intins o bricheta si un joint am tras fumul gros iar apoi l-am expirat.Asa de bun...

Dupa 2 ore...

-Am crezut ca e un castor! a spus Harry in timp ce amandoi radeam ca niste isterici

-Castorul are coada,nu? intreb eu printre rasete

-Si dinti!

Fetele noastre au inceput sa se apropie iar rasetele noastre sa se potoleasca cu cat ne apropiam mai tare.

-Harreh!

-Harreh? ma intreba in timp ce il bufneste rasul

Eram aproape ,asa de aproape de buzele lui rozalii!

-Pun pariu ca nu ai curaj sa ma saruti! ma intarata

-A ,da? ii spun in timp ce imi lipesc fruntea de a lui iar apoi buzele formanduse un sarut destul de umed.Harry si-a bagat limba in gura mea jucanduse cu limba mea. Ma simteam ciudat. Am dezlipt sarutul iar apoi am iesit din camera.

Eram pe terasa intins pe jos . O voce familiara ma intreaba:

-Esti copt?

-Ca o prajitura?

-Esti varza Louis,hai acasa! mi-a zis Sofia in timp ce ma tara la masina dar eu nu ii dadeam atentie,capul meu era doar la acel sarut.Dar de ce e asa de buna cu mine?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Am pus capitolul mai repede decat credeam pentru ca ma lovit inspiratia =)))) sper sa va placa si stiu ca e cam scurticel

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 18, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My new loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum