Niby zostałam do niej nominowana wcześniej niż do poprzedniej, ale to szczegół. Dokładniej uściślając - 25 faktów o sobie, do których zmusiła mnie okrutna, bezwzględna i agresywna marvellousmila. A tak serio po prostu nie wiem, co mogę napisać, więc tak rzucam przymiotnikami.
1. Często śmieję się na smutnych filmach.
2. Jestem na profilu humanistycznym, ale chyba wolałabym znaleźć się na matematycznym.
3. Moją ulubioną książką jest Prawdziwa historia Kapitana Haka Od P. D. Baccalario i polecam ją całym sercem, bo jest moją najukochańszą już jakoś cztery lata.
4. Ciężko o to, abym była wyspana.
5. Moim ub jest Heecheon z HALO i Baekhyun z EXO.
6. Pierwszym zespołem kpopowym, który pokochałam najmocniej było Nu'est i nadal są moim ultibandem.
7. Chciałabym mieć więcej rodzeństwa.
8. Mam bardzo specyficzny gust co do papierowych książek, przez co jeszcze nikt nie dał rady przeczytać mojej trójcy świętej.
9. Zazwyczaj ubieram się na czarno, bo po prostu czuję się w tym kolorze najlepiej.
10. Jakoś od sześciu miesięcy jestem harcerką.
11. Jestem wiceprzewodniczącą w swojej klasie.
12. Chciałabym być już samodzielna.
13. Mój pies jest na wpółślepy .
14. Jestem fanką gołębi.
15. Zielone herbaty to moje uzależnienie.
16. Jestem bardzo wymagająca względem siebie i innych.
17. Jest mi albo zimno, albo gorąco - nic pomiędzy.
18. Lubię grać w gry na konsoli, ale kompletnie mi to nie wychodzi i się denerwuję.
19. Potrafię zepsuć dosłownie wszystko.
20. Gram w kucyki pony na telefonie.
21. Nadal przeżywam, że kiedy byłam w przedszkolu zgubiłam swoją ulubioną lalkę, którą miałam jeden dzień. [*]
22. Śpię z dwoma miśkami.
23. Panicznie boję się pobierania krwi.
24. Jestem bardzo podobna do swojej chrzestnej.
25. Lubię kwiatki.
Nominuję: MokiHinoun, xarymaryx, kredenss.