12:27
Štai kiek rodė mano laikrodis kai prabudau. Išlipusi iš lovos pradėjau rengtis. Užsivilgau juodus džinsus,ir pilką palaidą maikutę, kuri vos siekė bambą. Kelis kartus perbraukiau su šepečiu per plaukus, ir nusileidau apačion.
Niall jau nebuvo. Zayn taip pat. -"Auklė".-tariau garsiai rodydama kabutes ir nusijuokiau iš savo pasakytos minties.
Kiek pažiūrėjusi televizorių,nuėjau virtuvės link norėdama pasiimti kažką valgomo, bet mano žvilgsnis nukrypo link balto lapelio su juodais žodžiais, kabančio ant šaldytuvo. Didelėmis raidėmis buvo užrašyta:
TAISYKLĖS
Ėmiau taip garsiai kvatotis,jog manau mane girdėjo visas miestelis. Labiausiai mano žvilgsnį atitraukė 6 "taisyklė".
"Po 18;00 su drabužiais vaikščioti draudžiama"
Jis tikras asilas,jei galvoja,kad kažkas laikytūsi tokių kvailų taisyklių.
Praėjus dar kelioms valandoms,sugrįžo juodaplaukis. Jis buvo labai įsiutes. Trankėsi durimis, mėtė kai kuriuos daiktus. Įskaitant ir televizoriau pultelį,kuris šiuo atveju buvo visiškai niekuo neprasikaltes.
Zayn nuėjo į virtuve,o aš nužygiavau jam iš paskos.
-Galbūt gali manęs nesekioti?-irzliai iškošė vaikinas.
-Ne.-ramiai ir paprastai atsakiau.
-Gal neskaitei taisyklių?-jau vos nešaukdamas kalbėjo juočkis.
Vėl pradėjau kvatoti,kaip nesveika paauglė iš to serjalo "ICarly".
Dabar jau jis tik žiūrėjo,rimtu ir šaltu žvilgsniu. Atrodė kraupiai.
Staigus vaikino žingsnis ir mus jau skyrė tik keli centimetrai. Bandžiau jį patraukti nuo savęs toliau,bet tam jis buvo per stiprus. Zayn padėjo savo šiltą ir drėgną ranką man ant liemens,kita ranka pakeldamas maikute. Jaučiau kaip mano kvėpavimas sulėtėjo. Prisiminusi jo "taisykles" pati jomis jam paprieštaravau.
-9 taisyklė. Nelysti kur nereikia.-pasakiau ir pakėliau akis,taip susitikdama jo rudą žvilgsnį. Manau jis suprato,kad taip norėjau jam pasakyti,jog jis pats laužo savo sugalvotas taisykles ir lenda ten kur NEREIKIA. Zayn paėmė lapelį kabėjusį ant šaldytuvo.
-Velniop tas taisykles.-kalbėjo plėšydamas lapą rankose.
Ir toliau kišo savo ranką po mano maikute,ją taip keldamas aukštyn. Tada juodaplaukis pasilenkė prie manęs ir jau galėjau jausti jo šiltą kvėpavimą ties kaklo įlinkiu. Jis lyžtelėjo mano kaklo odą,o tai man sukėlė šiurpuliukus ir šiokį tokį jaudulį.
Tada man atėjo puiki mintis kaip atsikratyti juočkio. Švelniai ištraukiau savo ranką iš jo delnų ir pradėjau leistis žemyn, nuo kaklo raumenų iki vaikino pasididžiavimo. Lėtai, bet vis dar pasisaugodama padėjau ten ranką. Jau norėjau jam trenkti ir bėgti,bet jis kaip numanydamas sustabdė mano ranką.
-Nė nemanyk.-pasakė rimtai.-ši taktiką prastoką,tokiai kaip tu.-nusijuokė ir greitai užsikėles mane ant pečių pradėjo nešti į antrą aukštą. Nesilioviau cypusi,ir rėkusi ant vaikino. Liepiau jam mane paleisti,bet jis to nedarė. Kai pasiekėme mano kambarį,buvau numesta ant lovos. Šiek tiek sucypiau nes tikrai gan stipriai į ją atsimušiau. Zayn uždarė duris,ir pradėjo eiti link manęs. Tai atrodė kraupu,bet tuo pačiu ir labai seksuolu...na jo tas kūnas...net šiurpuliukai bėgiojo pamačius tokį vaizdą.
Jis lėtais žingsniais artėjo lovis link. Aš tik stebėjau. Stebėjau ir tylėjau. Vaizdas atrodė lyg sulėtintas. Kaip tuose romantiniuose filmuose,kuriuos rodo per "TvRomance". Netrukus Zayn buvo šalia manęs. Tiesą sakant užgules mane. Mano oda slankiojo baimės jausmas. Manau jis tai matė. Taip ir buvo.
-Tu bijai?-paklausė šis. Ir taip tik dar kartą patvirtino kad jis tai tikrai matė.
Nejaugi aš tokia beviltiška ir byjau jo???
Bet tai buvo kitokia baimė. Baimė be baimės. Taip galėčiau visa tai pavadinti.
-Tu bijai?-jis dar kartą pakartojo savo klausimą.
-Ne.-tvirtai pasakiau. Nors žinojau kad kažkuri dalelė manęs meluoja. Ir jis tai aiškiai matė.
Tada Zayn pradėjo lenktis prie manęs dar arčiau,aš pajaučiau švelnias lūpas ant savo kaklo. Tai buvo šlapias mažas bučinukas. Ir jis manęs nebaugino.
-Mell,kiek esi turėjus vaikunų?-staigiai atsitraukė ir klausiamu balsu kalbėjo juodaplaukis.
Aš tylėjau. Nežinojau ką atsakyti. Nors ir buvau beveik populiariausia mergina mokykloje,nebuvau turėjusi vaikino. Nė vieno. Naaa taip esu kelis kartus pasibučiavusi,žaisdama butelį. Bet nieko daugiau.
Aš tylėjau,o jis tik klausiamai į manę žiūrėjo.
Negali būti!! Aš ir vėl raudonuoju...š****. Šaunuolė Mell. Tuoj vėl išsiduosi be jokių pastangų.
-Keturi.-atsakiau nė neapgalvojus.
What??? Ką aš katik pasakiau?? Juk dabar jis palaikys mane paleistuve ar kažkas panašaus. 16 metų mergina ir keturi vaikinai. Tiesiog super.
Bet jis nieko nesakė. Tik pasilenkė prie manęs ir vos girdimai tarė:
-Ar supyksi jei būsiu penktas?
Jis buvo be emocijų. Šaltas,bet tuo pat metu ir švelnus....Štai dar viena!:) zinau,kad skaitytoju mazai,bet dar vis turiu vilciu,kad ju bus daugiau !;)
Pažiūrėkite istorijos treilerį!:)
YOU ARE READING
"Lets play" (Z.M) // "Dirty" BAIGTA.
Fanfiction"Net nespėjau sureguoti,kai jau buvau pristumta prie virtuvinės spintelės. -Pažaiskim?-kvaila šypsenėle šypsodamasis tarė juodaplaukis. -Nė už ką-sušnypščiau pro sukastus dantis,nors ir labai norėjau, kad jis dar kartą mane paliestų savo tvirtom ran...