3

867 39 3
                                    

Tylėjau. Nežinojau ką pasakyti. Bet Zayn nebūtų Zayn jei kažko nedarytų.

Jis padėjo savo rankas man ant liemens,taip pakeldamas mane šiek tiek aukščiau. Nesipriešinau. Jo rankos buvo tokios švelnios ir tokios stiprios..
-O dabar pažaiskim.-pasakęs tai paguldė mane ant lovos ir atsidurė virš manęs.
Tylėjau. Atrodė lyg būčiau praradusi kalbos dovaną. Man tai patiko,nors viena dalelė manęs liepė tai užbaigti.

Juodaplaukis buvo labai švelnus. Jis lietė mane. Mano šlaunis. Mano pilvą. Mano odą. Tai mane vedė iš proto. Niekada nebūčiau pagalvojusi,jog kažkas gali mane taip jaudinti. Sąžinė kuždėjo jog turiu dinkti. Bet...bet tai buvo kažkas tikro mano gyvenime..pirmą kartą aš pasijutau tikra...
Jis mane tiesiog užhipnotizavo..rudos akys,juodi plaukai,ryškūs veido bruožai,stiprus kūnas,pasitikėjimas savimi. Tai buvo kažkas neapsakomo.
Zayn nieko nelaukes judėjo toliau. Jis braukė savo švelniais pirštai man per odą,vis leisdamasis žemyn. Galiausiai pasiekė mano apatinius ir lėtai pradėjo leistis su ranka po jais. Kūna nudvelkė šiurpuliukų banga,visi ant kūno buve plaukeliai buvo lyg nukratyti elektros.

Netrukus Zayn lėtai ir švelniai sukišo tris pirštus į mano klitorių,bei lėtai jį masažavo. Iš mano lūpų pasigirdo tyli dėjonė,kuri jį dar labiau užvedė,ir jo ilgi pirštai pradėjo judėti greičiau. Jo šelmiška šypsenėlė taip ir nedingo iš veido.
-Tau patinka?
-Ahhh..-tiek te sugebėjau pasakyti...

Netrukus jis ištraukė savo pirštus. Buvau visiškai užtikrinta,jog šiandien bus ta įpatinga diena. Diena kai mano skaistuolės siluetas dinks.

Bet staiga Zayn atsitraukė ir valydamasis pirštus į servetėlę,kurią katik išsitraukė iš kišenės pradėjo juoktis. Jo juokas skambėjo taip lyg sakytų "aš laimėjau".
Taip ir buvo. Jis laimėjo. Bet žaidimas man patiko.
Kai juočkis jau ruošėsi išeiti aš sustabdžiau jį savo žodžiais:
-Įšeini?
-Nori, kad pasilikčiau?-paklausė ir staigiai jo veide atsirado mažos duobutės.
-Galbūt.-atsistojau ir pradėjau eiti link jo.
Jis žiūrėjo į mane su nuostaba. Na aš ir pati negalėjau patikėti.
Juk vos dar vakar buvau ta geroji Mell,kuri niekad nebūtų leidus liesti jos nepažįstamam vaikinui,o tuo labiau žaisti su ja kažkokius "žaidimus".
Šiandien toji Mell buvo kažkur dingusi. Ir prisipažinsiu man tai patiko. Tai skambėjo kaip mažas vienos nakties nuotykis,kuris turėjo banalią pabaigą.

Kai galiausiai priėjau prie Zayn,galėjau jausti jo kvėpavimą sau į veidą. Jo rudos akys,buvo tokios tyros ir nekaltos kaip penkemečio vaiko.

Atsirėmiau į rudaakio krūtine,kurią dengė lengva palaidinė trumpomis rankovėmis. Paėmusi jo ranką uždėjau ją sau ant šlaunies,dudama jam ženklą tęsti tai ką buvo pradėjas. Jis tik užkišo delną už mano ilgų ir lengvai kritusių garbanotų plaukų ir pradėjo mane stumti lovos link. Kai pasiekėme lovą jis užsikėlė mane ant savo stipraus liemens,ir švelniai priglaudė mano lūpas prie savūjų. Iš pradžių bučinys buvo paprastas,bet paskui jo liežuvis pasiekė manąjį.
Po kelių sekundžių jis atsitraukė ir pasodino mane ant lovos. Pasilenė ir šiltu bučiniu pabučiavo mano kaktą.
-Saugok save brangioji Mell.-kalbėjo su vis nedinkstančia šelmiška šypsenėle. Tada jis tiesiog išėjo iš mano kambario uždarydamas duris. O aš taip ir likau nieko nesupratus,bet šypsena mano veide buvo tokia lyg atrodė tuoj mirsiu iš laimės. Vyko nepaaiškinami dalykai...

Taigi nauja dalis. Nepykit kas skaitys,kad bus įveltų klaidų. Tiesiog istoriją rašiau pusia antros nakties,kas mane ir paskatino parašyti truputėlį dirty.
Nepamirškite vote. Jie man yra labai svarbūs!:)

"Lets play" (Z.M) // "Dirty" BAIGTA.Where stories live. Discover now