Haluuuuuu guysssss for a first time ayien nk promote story from my fav author...cerite dia sumpah best,xcliche,sempoi...kalau korang xbce serious talk rugi giler...ayien dh byk kali ulang this book...dlm satu buku ni ade 2 story more to 2 season book....this is the sinopsis for the book HETEROCHROMIA by wazini..BOOK 1 (Completed)
Kisah hidup gadis yang mempunyai masalah Heterochromia Iridum yang menyebabkan dia disisih, dicemburui dan dibenci sehingga dia menjadi loner. Malah, ada yang bertindak lebih ekstrem sehingga sanggup melakukan perkara yang agak diluar norma masyarakat.Tatkala segala konflik terlerai, Zed akhirnya kenal erti Zye di dalam hidupnya tetapi Zed ditimpa satu lagi situasi yang akhirnya membuatkan dia melupakan satu-satunya lelaki yang berjaya merobohkan Tembok China kuasa 2 di hatinya.
Adakah mereka berdua akan bersatu juga akhirnya?
BOOK 2 (OnGoing)
Rumah tangga telah terbina. Zed kini bahagia bersama pasangannya, tetapi dapatkah dia tahan dengan sikap suami sendiri yang mushy semacam tu? Apa nak buat kan, dah bergelar suami isteri dah pun. Zed telah menamatkan Master-nya, dan kini dia adalah salah seorang tenaga pengajar di Van Arkel Institute.Pada kelas pertamanya, Zed dapat satu student, siswa, yang lain dari yang lain.
Semakin hari, Zed semakin disukai para mahasiswa, terutamanya siswa kerana Zed merahsiakan status dia. Merahsiakan fakta bahawa dia telah berkahwin. Come on la, baru 20 kot, takkan dah kahwin kot. Walaupun itu adalah faktanya.
Siswa demi siswa cuba mengayat Zed yang semestinya cun ini. Dan suami Zed pastinya jealous. berang pun ada.
Pabila Zed sudah selesa di tempat barunya, satu lagi kejadian menimpa. Bukan menimpa Zed secara direct, tetapi menimpa suaminya sendiri. Kejadian ini cukup untuk Zed hilang kawalan secara rela. Membiarkan dirinya dikawal Black sekali lagi.
Apakah kejadian itu? Dan bagaimana Zed akan overcome masalah ni?
That's your job to find out.
Sape xbce mmg rugi giler,author dia pon sporting jenis yg on-going dan akn melayan segala comment korang...daaaaa gotta go....
YOU ARE READING
Pickup Lines
RandomIdea nak buat buku ni sebab bosan sebenarnye.Lagipon aku mmg suka cilok idea org utk buat pickup line... So stay tuned dgn pickup line yg bru even buku ni dh completed. Klu aku rase aku nk update aku update je walaupon status pada asalnya dh complet...