chapter 1: abang tiri!!??

469 36 1
                                    

°dalam perjalanan balik ke rumah°

* blackpink pov*

"Wah~tak sabarnya nak balik rumah.nanti boleh main game"kata Lisa.Jennie menghentuk kepala Lisa.
"Ish!!kau ni dah2 lah main game tu.Bacalah buku!!" "Aduh!sakitlah jennie!!" Sebagai balasan Jennie mencubit pipi Lisa.

"Hah,tengok tu.Melawan cakap kakak"kata Jennie."hm..yelah.Lisa jugak yang kena marah.Mianhae."
Kata Lisa sambil membuat muka pout.😣

tiba di depan rumah

"Eh,korang.Siapa punya kereta tu?"tanya rosé apabila ternampak sebuah van yang berada di hadapan rumah mereka."Entah.jomlah masuk rumah kesian appa sorang2 dekat rumah"kata jisoo.

Jisoo membuka pintu rumah mereka sambil memanggil ayah mereka."Appa!!kami dah balik~."kata jisoo."Hah,anak appa dah balik dah?mari sini ke ruang tamu."panggil ayah mereka dari ruang tamu."Ok appa"kata Jennie."appa,siapa punya kereta yang ada dekat de.."ketika blackpink berjalan menuju ke ruang tamu kata2 rosé terhenti apabila ternampak seorang wanita dan 14 lelaki.

"Appa,siapa mereka?"kata blackpink serentak."Oh,mereka adalah mak tiri dan abang tiri kamu"."What!!abang tiri!!??"kata blackpink sambil mulut mereka ternganga.

💖To be continued💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry kalau chapter 1 ni pendek sangat.author tak pandai sangat sebab ni ff pertama author. 😄

our 14 brothers(malay FF)Where stories live. Discover now