*jisoo pov*
"WHAT!!ABANG TIRI!!??""Aish,kamu ni jangan lah menjerit.nanti jiran marah kalau asyik menjerit je"kata appa.
"Mianhae Appa.tapi appa,kenapa diaorang jadi abang tiri kami?"kata aku sambil melihat muka abang tiri kami.
"Lah, salah ke kalau diorang jadi abang tiri kamu?" "Tak salah tap-"
Sebelum aku menghabiskan ayat aku appa dah potong ayat aku."takde tapi2.sekarang ni appa kene pergi siapkan persiapan majlis perkahwinan appa dengan omma baru kamu ni.Malam nanti appa balik lepas dah habis bincang.korang berkenalan lah dulu.appa dah tunjuk dah bilik abang tiri korang.bye jangan nakal2 dengan abang tiri korang"jelas appa dengan panjang lebar dan terus keluar rumah.*Lisa pov*
Biar betul.abang tiri?Cemana nak hafal semua nama diorang?ehh,jap2.kenapa muka diorang semua ni macan pernah nampak?
OMG!! d..diorang BTS and Got7!!😱
Aku boleh pengsan dah ni. Takpe Lisa,jangan pengsan depan diorang.Memalukan je.aku kene bagitahu rosé unnie ni.*rosé pov*
"Rosé unnie,d..diorang Bts dan Got7!!"bisik Lisa dekat aku dengan sedikit menjerit.
"Unnie tahulah.Lisa janganlah bisik kuat2."bisik aku balik."annyeonghasaeyo,Jennie imnida.diorang berdua ni adik kami rosé dan Lisa.yang ni pulak kakak kami jisoo."kata Jennie unnie selaku ketua group kami.
"Oh,annyeonghasaeyo.nama saya Kim taehyung a.k.a v tapi korang boleh panggil kami semua oppa."kata v oppa sambil memberi kami berempat senyuman kotak.
Tiba2 aku dengan lisa tergelak sedikit sebab tengok senyuman v yang sangat comel."nae~"kami berempat kata serentak.
{Skip time~~}
Lepas beberapa minit lepas memperkenalkan diri kitaorang.Semua orang terus masuk bilik masing2.(a/n:sorry author malas nak memperkenalkan diorang semua)
💌di bilik rosé & lisa 💌
*Lisa pov*
"Rosé unnie,rosé tak rasa takut ke kalau fan abang tiri kita rasa marah dekat kita sebab dekat dengan diorang?"soal aku.
"Tak kot sebab nanti lepas semua fan diorang dah tahu yang kita ni family diorang mesti lah nanti diorang tak marah kan?" " mungkin, tapi lisa rasa takut lah.nanti tak pasal2 kita terserempak dengan fan diorang pastu nanti kene pukul"kata aku dengan nada yang sedikit risau.
"Lisa ni janganlah berfikiran negatif.cuba berfikiran positif sikit"kata rosé."hmm..yelah.dahlah lisa nak tukar baju jap"kata aku sambil membawa baju tidur aku je dalam tandas.
💙 di bilik yugyeom & jungkook💙
*jungkook pov*
"Yugyeom,yugyeom rasa sapa paling comel?jisoo,jennie,rosé ataupun Lisa?"tanya aku.
"Bagi aku,yang paling comel ialah..."
💝To be continued💝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry kalau chapter ni boring.
Mianhae~😢