Sabah sporu için yine erken uyandım.
Müzik çalarımı alıp dışarı çıktım ama dünkü ormana gitmemeye karar verdim sonra başıma bir şey gelir spor uğruna ölmek istemiyorum tam bahçe kapısını açtığımda Erica'da evlerinden dışarı çıktı.
Erica:
-Günaydın
Ben:
-Günaydın
Erica:
-Ya bende erken kalkarımda beraber spor yapmaya ne dersin?
Ben:
-Hay hay benim içinde iyi olur.Erica ile birlikte koşu yaparken bir yandan da sohbet ediyorduk.
Onunla bu kadar ilerleme kaydetmem beni ziyadesiyle memnun ediyordu ondan hoşlandığım kaçınılmaz bir gerçekti.
Erica:
-Bugün motor almaya gidecek misin ?
Ben:
-Bilmiyorum eğer gereken parayı annemden alırsam giderim noldu ki ?
Erica:
-Bugün yapacak bir işim yokta beraber gidelim mi ?
Şok olmuştum sanki dünyalar benim olmuştu.
Ben:Harbimi olur olur çok iyi olur.
Mutluluktan gözümün önünü görmedim ayağım çukura takıldı tam yere kapaklanacaktım ki Erica ani bir hareketle beni yakaladı.
Erica nasıl beni yakaladı refleksi mükemmel olsa bile nası beni tuttu bir kızın bunu yapabilmesi beni çok şaşırttı.
Bayağı koşmuştuk zaten saat 6:00 olmuştu sonra eve döndük.
Eve girdiğimde annem yatıyordu bende can sıkıntısından o kalkasıya kadar bilgisayarımla takıldım.
Aradan 2 saat sonra annem kalkıp kahvaltıyı hazırlamıştı.
Ben:
-Anne okulların açılmasına az kaldı bende ulaşım için motor alacağım ya
Annem:
-Ee
Ben:
-Bana biraz takviye yapacak mısın?
Annem:
-Yaparım da senin alacağın motor ne kadar ?
Ben:
-8000 dolar
Annem:
-Oha oğlum ne alıyorsun sen
Ben:
-Anne artık orasını ben bilmem ya arabanı yada 6000 dolarını verirsin.
Annem:
-Of Kerem beni bu kadar zarara sokuyorsun eğer o karne kötü gelirse ben seninle görüşürüm.
Bu kadar rahat davranmamın sebebi annemin en kötü 25 bin dolar birikmişi olmasıydı babamın yolladığı nafakaları biriktiriyordu.
Annemden zor bela parayı aldıktan sonra Erica'da mesaj attım bende şık bir şekilde giyindim.Yarım saat sonra Erica'yı çağırmak için evlerine gittim.
Kapıyı annesi açtı.
Ben:
-İyi günler bayan Hills Erica evdemi ?
Bayan Hills:
-Evet evde o da seni bekliyordu Ericaaa arkadaşın seni bekliyor hadi gel.
Erica geldiğinde o kadar güzel giyinmiştiki 30 saniye donup kaldım.
Erica:
-Ee hadi gidelim.
Erica ile birlikte şehrin en kalabalık bölgelerindeki Harley Davidson gibi motor mağazalarını gezdik ve en son Erica'nın beğenmesi üzere şu motoru aldık.Ben:
-Ee turlayalım mı ?
Erica:
-Neden olmasın.
Erica ile birlikte motora bindiğimizde bana sıkıca sarıldı kokusu insanı büyülüyordu.
Resmen sarhoş olmuş gibiydim.
Erica ile birlikte boş bir arazide öğrenme turları yapıyorduk.
Hava karardığı zaman eve dönüyorduk Erica arkamda bana sarılıyor bende dikkatli bir şekilde motoru sürüyordum.
Erica:
-Biraz hızlansana :)
Ben:
-Daha yeni alıştım kaza yaparız.
Erica:
-Olsun ya güven bana
Erica'nın bunu demesi kendime güvenimi 5 katına çıkardı.
Eve döndüğümde annem evde yoktu masada not vardı.
"Kerem ben iş için Chicago'ya gidiyorum 2 gün sonra gelirim seni seviyorum"
Evde 2 gün tek başıma kalmak iyi olur herhalde aslında Erica gelir mi ki
Telefonumu alıp onu aradım.
Ben:
-Alo Erica naber
Erica:
-İyi Kerem sen ?
Ben:
-Bende iyi yarın bizim evde film izleyelim mi?
Erica:
-Bilmem yarın konuşsak olur mu ?
Ben:
-Olur.
Erica biraz tuhafdı sanki telaşlı hali vardı.
Bende can sıkıntısından televizyonu açtım koltuğa uzanarak film izlemeye başladım.
Ama bu defa da karnım acıktı evdede yiyecek bir şey yoktu motorun anahtarını alıp markete gitmeye karar verdim.
Yolda dikkatli gidiyordum çünkü etrafta zifiri karanlık vardı.
Markete vardığımda stok amaçlı her şeyden 4 5 paket fazla alıyordum.
200 dolar tuttu onları ödedikten sonra eve geri döndüm.
Televizyon dan güzel bir korku filmi açtım.
Filmi izlerken uyuyakalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfanın Aşkı
WerewolfGüçlü ve kusursuz bir Alfanın 2.sınıf güzel ve çekici bir vampire olan aşkı... Kapak Tasarımı:glasscastle