Kotak berisi bulu tangkis aku angkat , macam nak patah tulang belakang aku kemas stor ni , sesekali bibir ku mengumam menyumpah yoongi . dasar lahanot durjana .
Tiba2 terdengar pintu dikuak , seram pulak aku rasa .
"yoongi kau nak ape ? nak suruh aku bersihkan jamban pulak ke ?" tangan ku ralik menyapu habuk di atas rak mengunakkan bulu ayam .
"Cukuplah kau dah boleh masuk kelas, lain kali datang lah lewat lagi , amat di alu alu kan" nada suara nya kedengaran sinis . memang sinis pun .
aku mengeluh kasar , bulu ayam yang aku pegang di lempar kasar ke arah yoongi .Yoongi menghulurkan sesuatu ke arah ku , Plaster luka ?
"nak buat ape ?" Soal ku blur
"Letakk situ" Jari telunjuk runcing nya menghala ke arah lutut ku . wtf , aku tk prasan pun aku ada luka , ni mesti jatuh masa angkat tiang bola jaring tadi erghh .
Aku teragakk agakk ingin mengambil nya sampai lah yoongi menjentik dahi ku "Ape kau tnggu ? ambil je lah"
"sakit lah woii" dahi ku diusap
"Sakit lagi aku tgk darah yang keluar dari lutut kau tu" Yoongi meletakkan plaster itu di atas rak dan berlalu pergi.
Yoongi ah, gumawoo
aku memandang kelibat nya yg menghilang sekilas pandangan ku bertukar kpd plaster kumamon itu
"Mamat ni nyah ke ape , kartun ? bgi la yang gmbar tengkorak ke "