Kami berjalan mengelilingi Sungai Han , Suasana sunyi .
wooff woofff , tiba anjing peliharaan Yoongi menganjing muahahha .
"waa comel nya anjing kau" Aku membongkokkan badan ku mengusap kepala anjing yoongi. Mata ku tertancap koler , ada nama disitu
"Holy ?" mata ku disepetkan seraya memandang Yoongi.
"Ape ? Suka hati aku lah anjing aku" Yoongi mengangkat badan Holy dan dibelai lembut.
Aku mengeluh kasar ,
"Aku pegi 7E kejap nak beli air , kau nak?""boleh je" balasnya dingin.
**********
Aku membawa plastik yg berisi dua tin air cola , Aku nampak yoongi sedang duduk di bangku sambil memegang sebatang ranting , Dia tgh menulis atas pasir ke ? , Takckup kertas mamat ni .
"Nah" aku menghulurkan setin air ke arah yoongi
"Kau tulis ape ? nak tengokk" kepala ku menjeguk ke tanah hdpan yoongi.
Yoongi menolak dahi ku ke belakang dgn tin air . Aku memucungkan bibir.
Yoongi meneguk air , "Dah jom balik" Yoongi memegang tali Holy dan berjalan meninggalkan ku.
Memerhati kelibat yoongi sudah agak jauh , Aku menjeguk kepala ku melihat tanah.
"사랑해 김 ......"
"eo ? saranghae Kim ? Kim ape ?" Aku membongkok mencari sambungan nama itu malangnya , Yoongi dah padam . ergh !
"Kim Namjoon? perh takkan lah yoongi gay . hahahhaha tapi sape ?"
"arghh mungkin yeojachingu dia , yang kau sibuk ni kenapa sung ah !" aku mengetuk kepala ku .
"Kim .... Sung Ah ?" Mata ku membutang bulat mcm perut gukjoo
Tak mungkinlah , kau jgan nak perasan sung ah , mamat tu takpernah suka kau . ape lah kau ni