Eventjes Wat Informatie

69 15 6
                                    

Waarschijnlijk zullen velen onder jullie dit al wel weten maar het leek me wel handig om het hier te plaatsen .

Volledige naam :     Shawn Peter Raul MendesGeboren : 8 augustus 1998                                                    Land : Canada 🇨🇦

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Volledige naam :     Shawn Peter Raul Mendes
Geboren : 8 augustus 1998                                                    Land : Canada 🇨🇦

Zus : Aaliyah Mendes
Was ik maar zijn jongere zus .....  ; *zwijmel *zwijmel .

Voor hij beroemd was : Hij maakte zijn eigen youtube kanaal aan op 18 januari 2011 waaronder hij covers van populaire liedjes plaatste .
En in 2013 begon hij met het plaatsen van filmpjes van zes seconden via de app Vine.

Ouders : Zijn vader is van Portugese afkomst en zijn moeder is een Engelse

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



Ouders : Zijn vader is van Portugese afkomst en zijn moeder is een Engelse .


Dit was dan eventjes Shawn kort ingeleid . Natuurlijk valt er nog 1000x meer over hem te vertellen maar dat hou ik voor later ❤️.

Hopelijk vonden jullie het toch al een beetje interessant xx
Wat vinden jullie trouwens van de cover ? Moet ik hem behouden of moet ik er een andere voor maken ?

Knuffels ,

ShawnLover aka Livestarr

ShawnLover aka Livestarr

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Our Hero : Shawn Mendes Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu