Dimineata,ma trezesc din nou pe aceeasi canapea ca si prima data cand am fost ranita doar ca acum langa mine este Stefan iar pe un fotoliu sta nepasatoare Kathrine.
-Ooo...bine ca te-ai trezit..incepeam sa inebunesc stand aici!-spune dublura mea plictisita.
-Cum te simti? Cu greu m-am abtinut sa nu-ti dau din sangele meu. Am crezut ca esti moarta!-spune Stefan cu ingrijorare in ochi.
Incec sa ma ridic un picioare dar pic din nou.Stefan ma prinde si timp de cateva secunde ne privim in ochi, iar in timpul acesta Kathrine incepe sa isi dreaga vocea stricand si acest moment ca si pe primul.
-Nu vreau sa va intrerup dar nu v-am zis de ce sunt aici.
-Ca sa te bagi din nou in vietile noastre?-spune Stefan pe un ton sarcastic.
-Nu! Am venit pentru tine, Stefan..-zice Kathrine apropiindu-se incet de el.Am venit ca sa te fac fericit.-continua dublura mea fiind aproape de a se saruta cu el.
-Kathrine, daca vrei sa ma faci fericit...pleaca!-spune Stefan in soapta foarte aproape de buzele lui Kat si apoi ii intoarce spatele adresandu-se mie:Trebuie sa il gasesc pe Damon.
-Vin cu tine!-spun eu hotarata.
-Nu!Tu stai aici.Kathrine vroia sa ma faca fericit asa ca ea o sa vina cu mine. Tu trebuie sa iti aduni fortele.
-Corectie...-zice Kat sarcastica. Vreau sa te fac fericit in alt mod, nu sa fiu servitoarea ta!
-Bine! Stai aici cu un Sange Pur pe care sti si tu ca nu trebuie sa il ranesti si mai ales cu cineva care se pare ca ti-a furat frumusetea...-spune Stefan iar la ultima parte s-a uitat spre mine zambind...
La auzul propozitii aceleia am ramas ingeteta pe canapea cu un zambet larg pe fata ! Nu mai aud nimic din ce spun cei doi,dar ii vad plecand impreuna. El chiar a zis ca sunt frumoasa... Dupa ce plecasera deja de ceva vreme incep sa ma plimb cu greu prin casa si ajung intr-o camera mare, dar care are doar un pat in ea si are o baie imensa asa ca ma decid sa ma spal in cada. Dupa ce m-am bagat in ea de ceva vreme aud cum cineva intra pe usa de la parter si apoi aud vocea calda a lui Stefan.
-Elena!Elena, unde esti?
-Aici, sus!-si nici nu apuc sa clipesc ca deja este langa mine(nu vede nimic din ce nu ar trabui din cauza spumei).Am gasit cada asta si m-am gandit sa ma relaxez putin.-continui eu...
-Asta este cada lui Damon...Si apropo l-am gasit..
-Bleah!De ce nu mi-ai zis mai devreme?!
-Nu te scarbi draga mea. Sunt sigur ce destinul a vrut ca tu sa alegi cada mea.-rasuna un glas sarcastic de dupa usa.
-Buna,Damon!Ai mai venit ca sa-ti mai dau cateva palme.
-Nu! Dar cred ca ma pot alatura tie,nu? Ca doar e cada mea.-spune el sarmant iar dupa aceea zambeste putin...pervers!
-Acum puteti sa iesiti va rog! Vreau sa ies din cada!
Si apoi amandoi se indeparteaza cu spatele si cu mainile sus vrand sa para ca se supun in fata mea.
Dupa ce ies din baie il vad pe Damon in patul lui doar in blugi stand de parca m-ar astepta.
-Serios,Damon?-si imi dau ochii peste cap si ma indrept spre usa dar el era deja in fata mea.
-Nu pretinde ca nu iti place!-spune el cu un zambet cuceriotor pe fata.
Dar eu imi dau din nou ochii peste cap si apoi il imping, facandu-mi loc sa trec.
-Daca ma cauti voi fi in cada!- striga el dupa mine, dar eu continui sa merg spre sufragerie.
In sufragerie imi iau jacheta si ma pregatesc de plecare.
-Ce faci?-intreaba Stefan nedumerit.
-Nu e evident?Ma duc acasa.Parintii mei trebuie sa fie foarte ingrijorati.
-Ce?Nu poti sa pleci!
-Priveste-ma.
-Stai, stai.Si ce o sa le zici parintilor tai atunci cand o sa vada bandajul? Daca afla ca ai fost muscata de un vampir de 2 ori o sa ne vaneze pana cand o sa descopere ce suntem.
-O sa le spun ca a fost un accident..
-Nu..trebuie sa stai aici cel putin pana te vindeci.
-Bine!Dar o sa-i sun.
-Multumesc!
-Cu placere. Dar daca o sa stau aici va trabui sa imi dai ceva de mancare.
-Bine!Doar sa nu ma musti!-si radem amandoi.
***
-Am vorbit cu ei si le-am spus ca sunt bine dar nu le-am spus unde ma aflu.
-De ce nu vrei sa stie unde esti?-spune Stefan apropiindu-se incet de buzele mele.
-Pentru ca daca vor stii vor veni dupa mine si vor stii despre tine si Damon.
-Ce dragut din partea ta! Multumesc!-spune Damon pe un ton sarcastic, usor badjocoritor.
La auzul vocii lui de indepartam unul de celalalt, fiecare dandu-ne ochii peste cap si oftand.
-Ce mai e acum, Damon?-spune Stefan pe un ton iritat.
-Nu pot sa multumesc victimei mele pentru ajutor ? Tu ai spus sa fiu politicos, mai tii minte?
-Da...
-Unde a disparut Kathrine?-zice Damon uitandu-se imprejur.
-Ti-e deja dor de ea?-spune Stefan cu o spranceana ridicata cu subinteles. A spus ca mai ramane putin in oras.
-Damon dragule, sunt aici! Acum mai ai 2 dorinte.-spune Kat intrand zgomotots pe usa.
--------------------------------------------
Sper sa va placa capitolul. L-am facut putin mai lung si sper ca nu vam plictisit. Astept pareri sincere si daca v-a placut nu ezitati sa dati un vot. :***
CITEȘTI
The Secret of The Blood
VampireElena ascunde un secret pe care nici ea nu il stie, iar daca multi vampiri vor afla secretul vor dori sa guste din sangele pe care il poarta . Ea trebuie protejata si va fi de catre fratii Salvatore. Oare va putea sa scape vie din aceasta incurcatur...