O VIATA NORMALA??

17 4 0
                                    

-Buna dimineata soare !
La aceste cuvinte tresar din somn si deschid ochii. In fata mea am vazut-o pe fata de aseară.
-Ah! M-ai speriat !
-Micul de jun e gata micuto!
Eu am încuviințat ca mai apoi sa ma ridic din pat. Fata imi dadu-se un pupic pe obraz si un zâmbet prietenesc , am raspuns zambetului după care ea a iesit din camera. Merg la dulap aleg niste haine la nimereală si întru in baie închizând usa după mine. Întru sub jetul de apa calda, iar simteam usor cum imi "sarea" somnul . Dupa ce am iesit de la dus m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi albi tăiați si un tricou negru cu niste inscripții drăguțe cu ceva unicorni si curcubee. Îmi prind părul intr-o coadă destul de dezordonată si ciufulita si imi iau borseta cu machiaje. Îmi aplic fondul de ten care imi mai ascundea o parte din cearcăne, un tus la ochi si un rimel. Parul imi era inca ud dar nu aveam cheful necesar de a-l usca asa ca am trecut cu vederea.
Deschid usa de la baie si când ajung in camera o vad pe acea fata stand pe patul meu si privindu-ma dubios .
- M-ai speriat ! din nou...
-Scuze, am venit doar sa ma asigur daca esti bine.
-Sunt bine mersi !
-Ok te astept jos ! Dupa ce ajunse in pragul usii rămăsese câteva secunde privindu-ma cu coada ochiului ca mai apoi sa imi întoarcă spatele si sa plece .
Am rămas putin nedumerită din cauza faptului ăstuia dar nu i-am dat prea multa importanță.
M-am încălțat cu o pereche de adidași negrii si am coborât jos unde micul de jun era aranjat pe masa cu doua lumânări si un buchet de flori pus intr-o vază. Am rămas uimită...
-Ce sunt toate acestea ?
-Un mic dejun perfect drept ca mulțumire ca aseara ai avut grija de mine .
-Okey... spun eu cu o voce nesigură si ridicând o sprînceană datorită faptului ca mi se părea un lucru dubios ce facuse ea pentru mine. Ea a zâmbit prietenesc si eu am raspuns la zâmbet.
-Atunci haide sa mâncăm ! Am spus eu iar ea a chicotit .
In timp ce savuram micul de jun si povesteam , a intrat tata care si-a întors capul spre noi cu o privire nedumerită .
-Sa faceti liniste ma duc sama odihnesc putin , a spus tata cu o voce calma care ma lăsat uimită. Tata urca scările in timp ce peste mine si peste fata misterioasă se asezase o liniste pentru câteva minute .
-Revin imediat, a spus ea ca mai apoi sa se ridice de pe scaun si sa o ia grăbită pe scări .
Nu am dat importanta acestui fapt si am continuat sa mănânc .
-Buna ziua domnule Evans, (Evans era numele nostru de familie ) , va odihniti, sunteti obosit ? Ii adresa aceste intrebari fata tatălui meu in timp ce stătea la intrarea in camera langa usa .
-Ce e cu tine ,ce vrei? a spus tata cu o voce răgușită parca fara nici o putere .
-Of! Of! Domnule Evans.... a spus fata cu o voce misterioasă apropiindu-se de tata. Stati calm ca veti afla. La pupat pe frunte ca mai apoi sa iasa din camera si sa inchida usa inapoia ei.
Iesind din camera se asează pe jos pe hol starngandu-si genunchii la piept si pierdandu-se in gânduri .
A trecut ceva vreme, ar trebui sa urc sus sa vad ce se întâmplă , mi-a trecut prin minte un gand dar o parte din mine imi spunea sa imi continui micul de jun. Totusi am urcat sa trecând coltul daude acea fata.
-Ce sa intamplat ? Te simti bine ?am intrebat îngrijorată.
-Nu , nu , stai calma soare sunt bine . A raspuns ridicandu-si privirea spre mine si apucandu-ma intr-o îmbrătisare strânsă. Am raspuns imbratisarii si mai apoi ne-am ridicat de jos.
Am coborât in salon si ne-am asezat pe canapea dând drumul la televizor .
-Oh nu ! Masa nu e strânsă si vesela nu e spălată ! Spuse ea ridicandu-se si fugind in bucătărie începând sa strângă masa.
-Stai calma nu e nevoie !Mai tarziu va veni o femeie pentru a face curat care vine din când in când in ce mama e plecata intr-o delegație .
-Esti sigura ? Ca nu imi e greu sa strâng...
-Sunt sigura .
-Bine . Ce program ai astazi .
-Fiind sâmbătă nu am scoala... Nu am nici un program .
-Vrei sa iesim astăzi la o înghețată sau la o plimbare? Intreaba ea plina de speranță.
-Sigur. Dar eu tot nu stiu cum te cheamă.
-Izabella, dar poți sa imi spui Bella. A spus ea întinzînd mana pe care eu am strans-o.
-Frumos nume.
Ea a încuviințat si ne-am asezat pe canapea. Tot schimbam programele in căutarea a ceva interesant . Am dat peste un canal de muzica unde răsuna una dintre melodiile de la trupa mea preferată .Am privit-o pe Izabella si ea se uita la mine cu un zâmbet larg, a sărit de pe canapea începând sa dea din cap si sa dară in sus in semn de dans .Eu am dat muzica mai tare... uitând de tata care se odihnea si am inceput si eu sa dansez. Eram ca doua nebune care dădeau din cap si dansand cu muzica la maxim. Coboară tata si când ne întorsesem eu si Izabella il zarim. Speriată eu dau muzica mai încet , dar Izabella il privi pe tata si tata pe ea.
-Nu nu, continuati nu opri muzica spuse tata uitându-se la mine.
- Okey .... spun eu putin nesigură. Tata se uita la Izabella zâmbind si ea a răspuns la zâmbet,după care a iesit tata din casa destul de calm.
-Okey cam ciudat , nu stiu de când e tata atat de calm si înțelegător.
-Asa trebuie sa fie un părinte , se uita la mine cu un zâmbet larg si imi trăsese cu ochiul.
Uitandu-ma la ceas observ ca e ora 18:00.
-Deja e 18:00 Asa rapid a trecut timpul ! Spun eu mirată
-Da e cam tarziu ... ar trebui sa plec .
-De ce nu rămâi si noaptea asta la noi ? ( nu stiu de ce am intrebat asta. ..dar Izabella mi se părea chiar drăguță ) nu cred ca pe tata il va deranja .
-Ok , atunci plimbarea o lăsăm pe maine ?
-Sigur.
Pornesc din nou muzica si începem sa dansăm . Îmi plăcea sa imi petrec timpul cu ea , eram din ce in ce mai aproape si era prima prietenă cu care mă întelegeam chiar perfect. Am impresia ca cu aparitia ei incep sa am o viata normală ...

Gata si capitolul 3 ❤❤
Multe schimbari nu ? Domnul Evans va începe sa se comporte ca un tata adevarat sau este doar o chestie de moment .... de ce de la aparitia Izabellei totul a luat o intorsatura majora ? Si ce este cu aceasta fata si comportamentul ei misterios ?
Multe intrebari .... pentru care pe parcurs se vor gasi răspunsuri. 😘

Egalitate si Echitate (Jeff The Killer ) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum