Egalitate= să dai oamenilor acelasi lucru;
Echitate= corectitudinea fiecărei sitautii;
Acestea fiind lamurite:Hey sunt Rose si sunt o fetita mica si inocenta...defapt nu , sunt un micuț monstru. Am 16 ani si trăiesc intr-un orăsel mic la marginea New York-ului. Am o viața super roz... glumeam din nou :)) , am o viata oribilă , desi imi place sa ma consider o pacifista . Îmi place desenul , si ma regăsesc în gînduri negre si in "demonul din mine ", ca aspect fizic , ohh! Mereu l-am urat, da fie am sa ma descriu , sunt o fata cu parul negru pana la jumătatea spatelui, carliontat , si un breton pana la bărbie, ochii de un albastru , albastru neobisnuit de deschis , urăsc culoarea ochiilor mei, când trec pe strada majoritatea lumii se uita la mine ceea ce ma deranjează.....okey cam atat despre mine... mai am o sora Keyse ce este plina de viata si mereu fericita... nu o intereseaza de nimic numai de ea ( exact ca si mama ). Eu sunt singuratică "forever alone " .... nu am prieteni insa am "amici" care imi fac viața mai groaznică... (suna cam ciudata dar am sa va explic cum sta asta... ) cei care ma iau in râsete , jigniri, batjocora sau chiar si pumni , desi pare ciudat ii ador pe tipii aia ... isi exprimă durerea si suferința prin fite, bătaie de joc si pumni , si da poate ca nu imi place ca fata mea o încasează , dar in fine totul trece . Părinții imi e greu sa deschid subiectul asta , dar okey . Tata meu este un om care traieste pe banii scosi din afacerea lui de cluburi de noapte , din care vine mereu beat ,drogat si cu o alta " parasuta " . Mama este o femeie căruia ii pasa doar de ea si de bani... ea niciodată nu ma asculta ce am de zis . Deci viața mea este cam asa... Dar m-am obisnuit cu asta.
E prima mea carte....sper sa va placa, ideile sunt multe si chiar interesante (parerea mea ) . Daca v-am captat atentia si va place cartea da-ti o ⭐ si citiți în continuare.... daca nu va place ( ce vorbesc nu are cum sa nu va placa :))) ) . Astept păreri .
Va pup 😘😘
CITEȘTI
Egalitate si Echitate (Jeff The Killer )
PertualanganRose-O simpla fata de 16 ani cu o viata total perfecta .... defapt nu... o fata singuratică, neînțeleasă...dar pacifista... Ce viata poate duce ea??? Una foarte normală ... mda... Nu chiar , "mai multe in carte".^-^