4

141 3 0
                                    

O zamanlar 12 yaşımdaydım şimdi 16 yaşımdayım 6 yaşından beri ailemden şiddet görüyordum. Babam içki içiyordu annem çalışıyordu bir kez eve gelmişti bişey kırmıştım eve geldiğinde niye kırdın dedi yanlışlıkla kırdım özür dilerim anne dedim. Özür dileme dedi dövdü babam dövüyordu 12 yaşıma kadar şiddet gördüm sonra bir gün okuldan çıktım polise gittim şikayette bulundum eve geldiler felen yok öyle bir şey çocuk işte dedi annem. Polisler gitti  akşam babam gelmiş içki içiyor. Beni dövdü , dışarı attı annem hiçbirşey yapmadı ayşe teyze vardı o geldi yanıma ne oldu kızım dedi.  Babam dövdü dedim polisi arayalım mı dedi tmm dedim polisi aradı polisler geldi babamı felen aldılar.  Ben babamdan şikayetci oldum sonra benle annem eve gittik annem şikayetini geri çekeceksin dedi bende çekmicem dedim dövdü.  Diğer gün annem işe gitmişti evlere temizliğe gidiyordu bende annem gidince polise gittim annem dövdü falan dedim beni aldılar yetiştirme yurduna gittim 15 yaşıma kadar yetiştirme yurdunda kaldım . Yetiştirme yurdunda düzenli okula gittim okulda bir öğretmen vardı Sinem hocaydı matematik hocasıydı yetiştirme yurdunda kaldığımı biliyordu çok yardımcı olmuştu bana onunda kızı ölmüş doğduğunda ölmüş bana çok benziyormuş. Bir gün teneffüste yanına gittim nasılsınız hocam dedim . İyiyim canım sen nasılsın dedi iyiyim dedim sonra matematikten anlamadığım bir konuyu sordum cevapladı sonra hocam size bişey sorabilirmiyim dedi tabi sorabilirsin dedi hocam kızınızın adını ne koycaktınız dedi ceren koycaktım  dedi güzelmiş dedim ne güzelmiş dedi isim güzelmiş dedim sonra bir gün işte teneffüsteyiz sınıfa geldi ceren gelirmisin dedi tmm dedim yanına gittim noldu hocam dedim ceren ben yurttaki görevlilerle konuştum sizin yurda gelcem sonra senle bir yere gitcez dedi nereye gitcez Nereye gitcez dedim biyere işte dedi sonra okul çıkışı yurda gittim sinem hocada geldi yurt görevlileriylen konuştu yurt görevlisi ben sinem hoca hastaneye gittik saçımdan bir kıl aldılar noluyor dedim dna testi dediler sonra sinem hocaya neden dna testi yaptırıyoruz dedim nedenini söylicem dedi sonra bir kaç gün sonra dna testi çıktı okul çıkışı yurda gittim sinem hocada yurtta müdürün odasındayız müdür benle epeyce bir konuştu annem olduğunu öğrendim sinem hocanın şaka yapıyorsunuz demi dedim Hayır gerçek dedi müdür geldi bana sarıldı ben sarılmadım annem değilsin dedim bağırdım sinem hocada annenim dedi sonra konuştuk bana herşeyi anlattı ben doğmuşum babam beni istememiş başka aileye vermiş anneme öldü diye yalan söylemiş annem babamdan bir kaç yıl önce boşanmış başka bir adamla evlenmiş şuan yurtta yaşamıyorum annemle yaşıyorum o evlendiği adamda çok iyi davranıyor bana öz babamı görmedim zaten görmekte istemiyorum  Beni bırakmış bir babayı hiç görmek istemiyorum şuan çok mutluyum ben ve şuan sevdiğim çocuk yanımda asla beni bırakmıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tumblr HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin