Gd ile beraber kafede oturmuş kahve içiyorsunuz.
SEN:Jiyong haftasonu anneni ziyaret edelimmi annemi çok özledim.GD:Olur gideriz bende gitmeyi düşünüyordum zaten.Sen gülümsersin.
Hesabı ödeyip kafeden çıkar eve gitmek için yola koyulursunuz eve geldiğinizde gd oturma odasına geçip çekyata uzanır. Sende üstünü değiştirmek için odana gidersin aşağıya indiğinde Gd nin çekyatın üzerinde uyuduğunu fark edersin gd nin yanına gidip oturursun elini yanağında gezdirirsin ve yanağına öpeckken gd kafasını çevirir dudağını öptüğünü fark edince kafanı kaldırırsın gd sinsi sinsi gülümser .
sen:jiyonnnnnng utandırma beni(hemen konuyu değiştirmek için) açsan birşeyler hazırliyim?GD: acım hemde kurt gibi der ve gülümser.
Sen mutfağa geçip ramen hazırlamaya başlarsın gd arkandan gelip beline sarılır.
GD:yardım edimi. SEN: olur sofrayı hazırlayabilirsin dersin.
Yemek hazır olduğunda sofraya oturur yemeği yemeye başlarsınızGD:Bugünün nasıl geçti hayatım.
SEN:çok yorucuydu. dersinYemeği yedikten sonra sofrayı toplar bulaşıkları yıkarsın.
HAFTASONU
Kahvaktı yaparken SEN:Hayatım bugün annemizin evine gidicektik unutmadın dimi.
GD:Hayır aşkım unutmadım öğlen gidelim ben haber verim olurmu.
SEN:tmm sen haber ver canım dersin.
ÖĞLEN VAKTİ
Telefonun çalar arayan Jiyong telefonu açarsın
GD:(ismin) hemen hastaneye gelebilirmisin annem rahatsızlanmış hastaneye kaldırmışlar ben hangi hastane olduğunu sana mesaj olarak atıcam. Hemen gel olurmu çok korkuyorum.
SEN:Sakin ol hiçbişey olmicak ben geliyorum.
Sen gelen mesaja bakarak evden çıkarsın bi taksiye binip hastanenin adresini verirsin hastaneye geldiğinde
Gd yi hastanenin önündeki bankta oturduğunu görürsün ve koşarak yanına gidersin gd seni fark edince ayağa kalkıp sana sıkıca sarılır.
SEN:hiç birşey olmicak sakin ol ben senin yanındayım.deyip gd nin sırtını sıvazlarsın.
GD:İyiki yanımdasın(ismin),iyiki BENİMSİN..........
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Biraz tuaf oldu ama olsun umarım beğenirsiniz
《《 VOTE ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN ♤♤♤》》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BigBang İle Hayal Et
FanfictionOnlari sadece hayallerimizde gizliyoruz hayallerimizi susleyecek su muhtesem 5 li ile hayal edelim. Bigbang ile hayal et