Taeyang ve sen 3 yıldır sevgilisiniz . Sen bir anlık sinirle taeyang dan ayrılırsın
Ve koreden çook uzak bir şehire gidersin.Şehirde yaşamını sürdürürken gün geçtikce taeyanga olan özleminde artar ona tutunmak tekrardan onunla birlikte olmak istersin ama oysaki onu unutmak istemiştin.
PEKİ..? Oda bunu istiyormu?
işte sende bundan emin olmadığın için koreye dönecek onun karşısına geçip beni affet diyecek cesareti toplayamadığın için bir türlü dönemessin.###### 1YIl SONRA#####
Ah sonunda koreye gelmeyi başardın şimdi ise taeyangla eskisi gibi olmak için bir plan yapıyorsun ama yaptığın pilanlar çook saçma bu yüzden boşveriyorsun.
Taeyangı takip etmek için yola koyulursun YG şirketinin kenarında taeyangın cıkmasını beklersin sen içinden off çok soğuk ne zaman çıkıcak derken bigbang sirketten cıkarlar sen taeyangı gördün an koşarak onun önünde durursun taeyang seni görünce gözleri kocaman olur. Sen onun suratına oda senin suratına bakar diğer üyeler oradan ayrılır ayrılmaz sen direk taeyanga sıkı sarılırsın birkaç dk sonra ondan ayrılırsın.
Sen: özür dilerim,beni affet biliyorum ayrılmam çok saçmaydı ama o an ne yaptığımı bilmiyordum koreden ayrıldıktan sonra hep seni düşündüm , özledim ,ağladım durmadan ağladım ve tekrar dan senin yanına geldim.sensiz olmuyor taeyang affet beni lütfen.
Birkaç saniye sonra taeyang birden"Seni asla affetmicem"deyip Yanından çekip gider. Sen yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlarsın tam ayağa kalkacakken Omuzunda bir el hissedersin Sen kafanı çevirecekken seni ayağa kaldırıp sana sıkıca sarılır.
taeyangın kokusunu hissedersin ondan ayrılacakken izin vermez ve "bende seni özledim günler çok zor geçiyordu sensiz neyapacağımı bilmiyordum ama şimdi burdasın birdaha asla bırakmicam seni sen benimsin" der ve seni kendinden uzaklaştırır yüzünü ellerinin arasına alıp seni öper.##########
Çok özür dilerim yeni bölüm yayınlamayalı baya uzun zaman oldu.
Ama şimdi yayınladım umarım beğenirsiniz.
:-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BigBang İle Hayal Et
FanfictionOnlari sadece hayallerimizde gizliyoruz hayallerimizi susleyecek su muhtesem 5 li ile hayal edelim. Bigbang ile hayal et