Buna eu sunt Raisa , am 17 ani si locuiesc in Londra . Sunt eleva la liceul Wreking College . Pot spune ca este printre primele licee bune . Am un frate pe nume Francesco care e mai mare cu un an . Prietenele mele cele mai bune sunt Amina si Elinor. Toti imi spun tocilara clasei pentru ca am numai note bune .Sunt o fire timida , intelegatoare , retrasa cu cei din jur . Parinti mei sunt avocati si mai tot timpul lispesc de acasa . Nu-mi pot imagina viata fara ei , mereu imi dau sfaturi si ii iubesc enorm de mult . Viata mea amoroasa ? Pot spune ca inca nu mi- am intalnit printul pe calul alb , stiti voi fiecare fata se gandeste la un print pe cal alb . Dar al meu inca nu a sosit . Daca imi place de cineva ? Paii .. bine spun , il admir de la distanta pe bad boy-ul liceului , Marco , dar slabe sanse , el nu se va uita la una ca mine , decii vise spulberate .
Vacanta de vara s-a cam termnat asa ca incepe un nou an scolar . Nu prea sunt incantata , chiar daca sunt numita ''tocilara scolii' dar o sa-mi fie dor de nisipul cald , de soarele cel arzator care iti patrundea sub piele , de mirosul plajii si de vacantele petrecute cu parintii si prietenii .Of imi vor fi dor de aceste vremuri ,dar gata maine e o noua zi , prima zi de liceu . Of cand ma gandesc ca dau iar ochii cu nesuferita de Sandra . Nu o suport pe ea si pe clonele ei de nadejde , cred ca sunt cele mai frumoase din liceu si doar ca sunt fetele alea populare din scoala .. Fitele si arogantele lor imi dau o stare de greata .
Razele soarelui imi patrund sub piele spunandu-mi ca e vremea sa ma trezesc . Ma ridic din pat , ma duc la baie de a ma spala pe fata si a-mi face un dush fierbinte . Simt cum picturile alea calde imi inmoaie tot corpul dar nu ma pot bucura de dushul asta ca cineva strga pe un ton nervos sa ies odata din baie ca stau cam mult .Si stiti cine e tampitul care ma deranjeaza , ei bine da , e prostu de frati-miu .
Fede: Iesi odata din baie ca vor si alti
Eu: Ho ma disperatule , ies acum
Fede: era si cazu , zici ca ai stat o eternitate
''Atunci eu nervoasa zaresc un pahar pe chiuveta , il umplu cu apa si il arunc in fata ''
Eu: Alta data se te inveti minte si sa nu ma mai grabesti , intelege fetele au nevoie de mult timp la dispozitie pt a se aranja ! si plec val vartej din baie
Merg in bucatarie, mananc un mar si o sun pe Amina sa mergem impreuna la liceu
(Conversatia telefonicaa )
Eu: Heiii Amiii , ce facii ?
Amina: Buna Raisa , uite ma pregateam sa plec la liceu , tu ce faci ?
Eu: Paii cam la fel , nu ai vrea sa mergem impreuna ?
Amina: Sigur , ne intalnim in parcul de langa Cafeneaua unde mergem noi des
Eu : Bine
''Plec repede din casa ,incui usa si ma indrept spre parc . Ajung la semafor si vad ca e rosu . Dracu acum trebuie sa astept , asa mi se intampla de fiecare data . Dupa ceva vreme se facu verde , ma asiur ca nu e vreo masina si merg linistita pe trecere , credeam ca ziua asta o sa fie una buna ,dar vad ca m- am inselat . Un dobitoc trece val vartej si ma trezc uda fleasca .
Va continua
Pareri ?
CITEȘTI
Baiatul Perfect
RomanceEste vorba despre Raisa , fata timida care nu vb cu nimni , ea este indragostita de Marco , baiatul popular din liceu !