Capitolul 2

4 0 0
                                    

Eu : ok dar te-am prevenit

Alexander:Cum zici tu

Profa: Alecsander si Raisa sunteti atenti la ora ?

Cei doi : da doamna profesoara

Profa: bine , saptamana care vine vom da testul initial .La reverede !

Toti: La revdere

''Orele au decurs cat de cat bine .L-am sunat pe frati-miu sa vina sa ma ia de la liceu pt ca incepuse sa ploua ,dar cand sa ies din liceu ma ciocnesc de Marco.."

Marco: Buna Raisa

Eu: Stii cum ma cheama ?

Marco: A nu , nu e ca si cum te-am stropit azi dimineata :))

Eu: Mda uitasem

Marco: si unde te grabesti asa ?

Eu: Pai il astept pe prostu de frati-miu da vad ca nu apare ..

Si dintr o data primesc un mesaj de la Fede. "Raisa eu nu pot sa te iau de la liceu ca am niste treburi de rezolvat prin oras , ia si tu un taxi , Te iubesc !

Al dracu , de unde gasesc eu acum un taxi ..(spun cu voce tare )

Marco: S-a intamplat ceva ?

Eu:Cam da , Fede nu mai vine sa ma ia ..

Marco: daca e te duc eu acasa

''Atunci pe fata mea aparuse un mic zambet , nu-mi venea sa cred e a doua oara cand el se ofera de a ma duce acasa , doamne

Eu:Paii

Marco: Nici un pai , urca in masina .

"Urcam in masina si tot drumu nu scoatem nici un cuvant .Simt cum o mana rece imi atinge picioru dintr-o data ".

Eu:Eii , da ce crezi ca faci ?

Marco: AA, nimic asta e ticu meu scuza-ma

Eu: Nu-i nimic , da eu nu sunt toate fetele pe care le plimbi cuu masina !

Marco: Poftim ? Sa-ti spun ceva , in masina asa nu prea a intret vreo fata !

Eu: Cee, cum , dc ?

Marco: Pai inainte aveam o alta masina , dar am facut accident , si de atunci am hotarat sa nu mai permit sa intre vre-o fata .

Eu: Pai si atunci de ce te-ai oferit sa ma conduci acasa ?

Marco: Pai ,vezi tu esti mai speciala .

"Si dintr-o data simt cum buzele mele isi fac intalnire cu ale lui , era totu un vis saau nu ? Incepe usor sa ma sarute pe buze , dupa pe gat si vad cum se intinde mai mai mult spre zonele intime . Atunci eu m- am oprit si i am tras o palma cat sa ma poata tine minte toata viata !

Eu: Ce crezi ca faci ?

Marco : Te sarut aia fac

Eu: Eu zic ca ai intrcut limita

Marco: Hai nu zau , acum vei zice ca nu ti-a placut, stiu ca esti atrasa de mine ,daca nu erai nu ma lasai sa te srut si tu sa-mi raspunzi la el !

Eu: Te inseli amarnic , si nu , nu sunt atrasa de tine , credeam ca esti o astfel de persoana dar m- am inselat , esti ca toti ceilalti . Nu mai vreau sa te mai vad niciodata !

Marco: Da ce ai patit papusa ? Credeai ca o sa fiu vreun baiat care sa te iubeasca si sa nu-si bata joc ?

Eu : Nu a zis nimeni de iubit , si are cine sa ma iubeasca , nu -mi trebuie iubirea ta , si deblocheaza usa pt a ma da jos , nu mai vreau sa stau nici un minut cu tine !

Marco : Dar ploua afara

Eu: Mai bine ma ploua decat sa stau cu un imbecil ca tine !

"Imi deblocheaza usa si eu ies cat se poate de repede , nu credeam ca v- a fi atat de mitocan sa ma sarute prin alte parti , da si eu fraiera ca l- am lasat .. Dar ce sa fac , inimi nu-i poti dicta . Acum unde ma duc , ploua cu galeata si nu e nici un taxi pe strada , sau mai bine zis nu e nimeni pe strada , numai eu..Dintr-o data zaresc o lumina puternica care se indreapta din ce in ce mai tare de mine . Era o masina , aleluiaa "

Tipul din masina: Buna papusa ce faci singurica la ora asta pe strada?

Eu: Caut fantome asta fac , ce pot sa fac ? ma duc acasa !

Tipu din maisna l: Si nu ai vrea sa urci in maina ? Te voi duc eu ( pe o voce perversa )

Eu: Mai bine mor decat sa urc cu tine !

Tipul din masina : Atunci mori draga mea !

"Se putea sa fie seara asta mai buna ? Merg cat merg si gasesc un taxi , strig dupa el si in 10 minute ajung acasa . In sfarsit acasa . Merg imi fac un dush de a ma relaxa putin si sa uit de cele intamplate , dupa ma imbrac in pijamaua mea ce pufoasa si ma pun sa ma uit la un serial ! Da nici bine nu am aprins lpt ca suna telefonu ! Era...


Va urma....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Baiatul PerfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum