7.11.2016

251 14 1
                                    

Dipper
Sabah oldu her zaman ki gibi kalktık ve aşağı indik. Peter Mabel a gıcık lik veriyordu. Mabel sinirlendi ve stan amca ya kahvaltı için yardım etmeye gitti. Ben de peteri biraz incelemeye aldım. Ve çok tuhaf birşey buldum! Peterin gözü mavileşip siyahlaşıyordu. Sanırım bunu öncesinde fark etmedim. Mabel bizi kahvaltı ya çağırdı. Peter "ben yemicem"dedi. Ve kulübenin satış bölümüne gitti, bu bana tuhaf gelmedi çünkü Peter zaten bir çalışandı normalde hep satış bölümünde olması gerek . Kahvaltıdan sonra Mabel Pacifica nın evine gitti. Pijama partisi yapacaklardı ben de gitmek zorunda kaldım çünkü o kare şey onlara saldırabilir di . Mabel öğlenden hazırlanıyor du. Ben de akşam hazırlanacağım için şimdi gideon ile takılmaya gittim .
Gideon a olanları anlattım. Gideon bana "O kare canavarın ismini öğrendim"dedi. Bende sordum "ismi ne !?" Gideon"Tad strange"dedi. Bende "İşte Bill in farklı versiyonu" dedim. Birden her taraf grileşti sarışın ve sarı giyinmiş bir adam ortaya çıktı. Tabii ki bunun kim olduğunu hepimiz biliyoruz yine de açıklama yapacağım "Bill" gelmişti. Bill e "sen ölmüştün !"dedim. Bana"Ben ölmemiştim çam ağacı, ben ceza almıştım. Nasıl büyümüşsünüz hahahaha!"dedi. Resmen benim dedem gibi konuşuyor! Neyse. Gideon Bill e"Tad strange senin neyin oluyor?"dedi. Bill "Tad bu boyutta mı!?"dedi. Ben de "Evet."dedim. Bill"onu bu boyuttan göndermemiz gerek !"dedi. Gideon"peki nasıl?!"dedi. Bill"Benim çemberlerim gibi onun da çemberleri var. Siz benim çemberimde sembol dünüz. Tad ın da çemberinde semboller var şimdi Tad ın bu boyutaki çemberini ben sembolleri siz araştırın tamam mı?"dedi Bill .ben ve gideon"Tamam!"dedik. Gideon u da pijama partisi ne çağırdım. "O kızlar için fakat görev yapacağımız için gelirim."dedi. "Tamam akşam 8 de Northwest konağına gel."dedim. "Tamam."dedi. Mabel hazırlanmayı anca bitirmişti. Bende bitirdim. Sonra yola koyulduk. Mabel çok heyecanlı idi bende heyecanlıydım. Northwest konağına gelince gideon da oradaydı pacifica bize "Hoşgeldiniz."dedi. Gideon,ben ve Mabel "hoş bulduk."dedik. Pacifica ve Mabel üstlerini değişmeye gitti. Biz gideonla asıl gorevimize odaklandık...

Mabel'in hayatı (kötü taraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin