A doua zi

142 6 1
                                    

*Povestit de Yunu*
Ma trezesc îmi fac rutina de dimineața ma îmbrac cu niște blugi mulați pe corp si un tricou tot mulat după m-am dus sa îmi fac ceva de mâncat dar i-am văzut pe baieri ca făceau clătite când i-am văzut am țipăt la ei.
  Yun:ce faceti aici voi doi?
Lay:vrem sa va multumim pentru ca ne-ati primit în casa voastră cu brațele deschise.
      Sehun:așa este dar unde este Yue ?
     Lay:încă doarme?
          Yun:daaaaaa doarme foarte mult ma duc sa o trezesc trebuie sa manînce si sa mergem la facultate.
     *Povestit de Yue*
  Dormeam linistita si visam cum ar fi daca azi nu am mai face facultatea tocmai atunci începe sa ma zguduie Yun spunândumi ca daca nu ma trezesc îmi da cu o găleată plină cu apa pe mine.
     Yue:gata gara m-am trezit!
Yun:hai trebuie sa mergem la facultate vezi ca baieți sunt în bucatarie pregatestete sa îi vezi gatind ! 😂😂😂
      Yue:ma duc repede a baie pa.
*Povestit de Yue*
    Ma duc repede la baie îmi fac rutina de dimineața ma îmbrac în niște colanți negri si un tricou roz bombon si dungi albe si peste am un bolerou albastru si cu niște tenisi de la nike.
Ma duc la Yun în camera sa o iau sa mergem în bucătărie.
   Lay:hei prințeselor ce faceti?
Yue :bine voi ce va imaginați ca faceti?
        Lay:pai ne-am gandit sa va multumim întrun fel ca ne-ati primit în casavoastra cu brațele deschise .
      Yue :aaaa multumim,  dar nu trebuia sa va deranjati.
Sehun:dar nu ne deranjam voi ne-ati arătat ca țineți la noi.
    După ce am auzit asta eu si Yeeji ne-am înroșit ca doi raci.
     Lay:hai la masa!!!
Yun:bn bn bn bn bn bn hai ca venim!!!
Mâncam si după mergem la facultate orele parca nu se mai terminau eu stateam cu Lay iar Yun cu sehun.
    În sfârșit s-au terminau orele.
După ne-auinvitat baieți sa mergem în parc si am acceptat am mâncat înghetata , vafa pe bat si am băut un suc după baieți ne-auinvitat sa mergem până la ei acasa si am acceptat.
Când am ajuns la casa exo eu si Yun când i-am văzut pe membri exo avea mai respiram.
      Suho:Aaaa buna noi suntem trupa exo cred ca voi sunteți iubițele lor nu?
      Yue:Aaaaaa nu suntem doar niste culege de la facultate nimic mai mult.
       Kai:Si voi doi la ce hotel ati dormit?
        Sehun:Ăăă am dormit la Yue si laYun acasa!
          Toți:Ooooooooooooo
  Yue:Ce oooooooooo
Yeeji:Gata terminari nu suntem ce credeți voi ca suntem !
        Toți:Bine nu am vrut sa va suparam!
         Yue si Yun:scuze acceptate!!!


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Fata Din CoreeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum