The beginning

19 3 0
                                    

                                       *

Eu sunt Harley si am 16 ani.In aceasta poveste vreau sa relatez cateva capitole din viata mea care m-au schimbat ca persoana si care m-au invatat despre increderea in oameni.

Orice om ajunge sa se indragosteasca la un moment dat , uneori de persoana gresita fara sa realizeze cat de mult o sa aiba de suferit.
La liceul unde sunt eleva , era un baiat , unul dintre cei mai populari din liceu. Acesta fiind cu un an mai mare , nu a dat importanta pe fete ca mine,regretand mai tarziu alegerea facuta. Multe fete isi doreau sa intre in vorba cu el dar nu toate reuseau pana cand mi-am facut curajul de a ma face observata de Jason , baiatul de care sunt indragostita. El m-a luat mai mult ca pe o gluma , fara sa-i pese de sentimentele mele si de ce va urma.
Am suferit enorm dupa aceasta intamplare si m-am descurajat pe mine insusi , pierzandu-mi si ramasita de incredere in oameni si mai ales in mine. Cea mai dura lovitura este ca persoana iubita sa nu stie sa te aprecieze.
M-am refugiat pentru o perioada lunga de timp in prietena mea cea mai buna Rebecca care mi-a fost alaturi in cele mai grele circumstante. Aceasta a incercat ca de fiecare data sa ma ajute spunandu-mi ca "acel baiat nu este totul , vei mai intalni multi alti baieti care sa te iubeasca si sa te aprecieze pentru ce esti " . Aceste vorbe m-au incurajat pe moment dar in adancul inimii mele era doar Jason. Nu reuseam sa vad pe altcineva in fata ochilor , doar pe baiatul care mi-a ramas in suflet pentru totdeauna.
                                       **

Dupa cateva zile , la liceu , totul incepuse normal pana la venirea lui Jason. Simteam cum mi se inmoaie picioarele si cum pulsul crestea . Nu stiam ce sa fac , unde sa ma duc , cum sa reactionez, cum sa ma comport , voiam doar sa plec pentru a nu-mi face si mai mult rau.
Jason apropiindu-se de mine , simteam cum nu mai pot sa respir si cum incepeam sa tremur.
-Hei Harley!
-Heeei Jason...
-Auzi ma intrebam daca nu cumva ai vrea sa iesim in seara asta undeva...
-Doar noi doi?
-Daca tu vrei..
-Daa dar de ce?..
-Cred ca a venit timpul sa ne cunoastem mai bine si pentru ca vreau sa-ti cer scuze pentru zilele trecute ,promit sa-ti explic totul diseara.
-Okay , ne vedem diseara.
-Pa Harley!
-Pa...

Aceasta seara avea sa-mi schimbe urmatorii 3 ani din viata.

Story of my life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum