The beginning of the end

9 2 0
                                    


Bineinteles ca dupa terminarea orelor mi-am sunat cea mai buna prietena pentru ai da vestile.
Cu toate ca eram foarte fericita datorita lui Jason , eram inca nesigura si ingandurata pentru ca nu puteam intelege ce s-a intamplat de brusc Jason vrea sa ne cunoastem mai bine.
Toata ziua am incercat sa gasesc motivul dar nu puteam deoarece eram asa fericita ca mi s-a indeplinit dorinta. Dupa ore de nerabdare si entuziasm care parca numai treceau , a venit timpul . Am visat la momentul asta inca din clasa a 9 a si uite-l ca a venit.
Am stat ore insir gandindu-ma la cum va decurge seara asta.
M-am dus sa-l astept pe Jason la locul unde stabilisem incercand sa nu intarzii. Am fost surprinsa sa vad ca el era deja acolo si ma astepta.

-Buna Jason! Sper ca nu am intarziat prea mult.
-Buna Harley! Nu , stai linistita. Esti gata sa mergem?
-Da dar unde?
-E o surpriza.

Ne-am dus intr-un loc mai retras, pe malul marii pentru a putea sa vorbim deschis doar noi doi.

-Iti place aici?
-Da foarte mult!Multumesc ca m-ai adus aici.
-M-am gandit ca este un loc perfect ca sa vorbim despre noi.
-Noi?
-Ti-am zis ca imi pare foarte rau ca m-am purtat asa cu tine pana acum dar am gresit , esti o fata speciala si frumoasa si meriti tot ce e mai bun. As vrea sa am numai prieteni ca tine , asa viata mea ar fi mult mai frumoasa si cred ca cu tine in ea ar fi perfecta.
-Jason nu stiu ce sa spun...
-Stiu ca e prea direct dar nu mai puteam sa ascund ce simt.
-Ce simti?
-M-am indragostit de tine Harley...
-Jason...sentimentele mele sunt aceleasi dar nu cred ca ar fi bine sa fim impreuna.
-Cum? Credeam ca ma placi.
-Asa este dar...stiu cum esti Jason , te cunosc chiar daca tu nu crezi asta si stiu ca pentru tine parerea celorlalti conteaza mai mult decat a persoanei iubite si in special decat a ta.
-Incep sa cred ca ma cunosti mai bine decat o fac eu.
-Imi pare rau Jason...
-Si mie...nu ar fi trebuit sa-ti spun.
-De ce zici asta?
-Pentru ca nu ma asteptam la un refuz.
-... imi pare foarte rau dar poate ar trebui sa incepi sa accepti asta. Promit ca o sa ma mai gandesc , fac asta pentru ca nu vreau sa ajung sa sufar din cazua "relatiei noastre".
-Cum vrei tu , trebuie sa plec , hai sa te duc acasa.
-Te rog nu mi face asta Jason...
-Pa Harley , ne mai vedem.

Tot drumul spre casa a fost crunt pentru mine , realizand ce prostie am facut. A fost cea mai mare greseala din viata mea , nu stiu unde mi-a fost capul.Sunt sigura ca o sa regret totul , deja incep sa o fac...
De dimineata la liceu cand l-am vazut , nu am putut sa ma abtin din plans. Eram invizibila acum pentru el , lucru ce ma durea si mai tare. Ma ignora , trecea pe langa mine ca si cum as fi o straina , ca si cum cu o seara inainte nu mi-ar fi zis ca s-a indragostit.

Primele zile au fost crunte pentru mine si inca nu s-a terminat , voi avea parte de o surpriza cat de curand...

Story of my life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum