Dupa cum bine stiti lucrurile nu au decurs prea bine intre mine si Jason. Dupa seara aproape perfecta petrecuta impreuna totul a disparut intr-un moment in care nu mi-am dat seama ce vreau de fapt.
In ziua urmatoare am avut parte de cea mai mare surpriza de pana acum. Jason isi gasise deja pe altcineva , iar persoana aceea era chiar prietena mea cea mai buna in care aveam incredere si caruia ii spusesem totul despre el , Rebecca. Ce s-a intamplat cu sentimentele lui Jason? Asa repede sa-i fi disparut dupa un refuz?
M-am simtit tradata de doua persoane pe care le iubeam cel mai mult ,nu puteam sa accept asta si de asemenea sa realizez ce persoane am avut langa mine. Nu puteam sa ma stapanesc , nu mai eram eu insusi , nu mai realizam ce fac si ce spun , totul era in ceata. Am simtit nevoia sa vorbesc cu cineva despre asta , aveam nevoie sa ma descarc si sa marturisesc tot ce am pe suflet iar persoana draga mie care stiam ca ma va asculta mereu este colega mea , Caroline. Cu toate ca nu am fost asa apropiate , mereu ne am ajutat reciproc , iar ea mi-a demonstrat de multe ori ca pot avea incredere in ea.Dupa ore am fost cu Caroline in parc pentru a vorbi linistite despre ce s a intamplat. I-am spus totul , fiecare detaliu...
Ea mereu m a incurajat si m a sfatuit sa trec peste si sa nu mai bag in seama sentimentele deoarece toate persoanele la care am tinut m au dezamagit asa ca eu am hotarat sa o ascult , sa las frau liber sentimentelor si sa incerc sa mi gasesc pe cineva care o sa ma iubeasca cu adevarat.Nu prea bine ca la cateva zile de la acea intamplare nefericita , am cunoscut pe cineva...era un barbat frumos , bun , ascultator si elegant pe nume Tyler. Mi a placut de el la prima vedere. Vorbind si vorbind , cunoscandu-ne mai bine , am realizat ca avem foarte multe lucruri in comun si ca ne leaga foarte multe. Chiar daca era cu 6 ani mai mare decat mine , cea ce nu m a descurajat deloc. Noi am decis sa pastram legatura si sa continuam sa ne vedem. Ma simteam in largul meu cand eram cu el , puteam sa i spun orice , ma intelegea mai bine decat oricine si incepeam sa cred ca el e persoana ideala pentru mine care m a facut sa uit de lucrurile rele din viata mea si mai ales de persoanele care m au tradat. Eram asa atasata de el incat nu mai suportam sa nu vorbim 5 minute , nu era zi in care sa nu ne vedem. A fost cel mai bun lucru care mi se putea intampla intr-o asemenea perioada.
Ma intreb oare ce m as fi facut fara el.
Ramane de vazut acum ce o sa se intample pe viitor. Oare aceasta relatie va rezista sau cineva va intervenii intre noi in cel mai frumos moment al vietii noastre impreuna?
CITEȘTI
Story of my life.
RomanceCe se intampla atunci cand te indragostesti de cine nu trebuie? Ce se intampla cand sentimentele tale sunt atat de puternice incat ai da orice pentru a te face observata de persoana iubita? Aceasta poveste este o lectie de viata pentru noi toti.