Zostałam nominowana przez lexiss_girl ;-; znowu. No trudno!
1. Jakiego znaku zodiaku jesteś?
Jestem wodnikiem ;3 pozdrawiam wszystkie wodniki!2. Wierzysz w horoskopy?
Trochę tak, trochę nie. Raczej czytam je dla zabawy i podchodzę z przymrużeniem oka.
3. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Jeju! Nie pamiętam! Wiem, że lubiłam kiedyś oglądać te polskie dobranocki typu: Reksio, Bolek i Lolek itp.
4. Masz jakąś genetyczną lub wrodzoną wadę ciała?
Nie.
A przynajmniej nic o tym nie wiem xD.
5. Masz rodzeństwo?
Tak, na szczęście starsze 😄. I to dużo starsze. Siostrę i dwóch braci.
6. Twój ulubiony kolor?
Jak już kiedyś mówiłam ulubiony kolor zmienia mi się co jakiś czas. Teraz jest to miętowy.
7. Jaki był twój najdziwniejszy i najstraszniejszy sen?
Nawet mi nie przypominaj! Miałam takie dwa sny. Pierwszy miałam około 2 lata temu. A akcja działa się tak: ja z moim tatą wieczorem wracaliśmy do domu. Ja wyszłam z samochodu i spojrzałam się w górę. Nade mną był strasznie duży księżyc. Był z 20 razy większy niż normalnie. Nagle pojawiła się na nim twarz. Ludzka twarz. I zaczęła mówić. Niestety nie pamiętam co mówiła. Nigdy nie zapomne tego snu.
Teraz drugi: Obok mojej starej szkoły jest przejście dla pieszych. Ja stałam obok tej szkoły i szlam sobie z moją kuzynką* (siostrą lexiss_girl) i nagle ludzie zaczeli panikować. Krzyczeli "koniec świata!!!" wtedy ja chcąc ochronić Olę (bo tak ma na imię) tak, wiecie, przytuliłam ją i osłoniłam sobą. Ja nie wiedziałam co zrobić. I wtedy na rondo (które jest zaraz obok) wjechała biała ciężarówka. Na tym sen się kończył. Nie wiem czy przeżyłam. Ale najgorsze było to, że ten sen powtarzał się. Miałam go kilka razy. Wszystko było tak samo, tylko osoba, która jest ze mną się zmienia. To był mój brat i kilka innych osób, których nie mogę sobie przypomnieć.
Teraz to brzmi trochę śmiesznie, ale to było straszne! A i jeszcze ciekawostka! Przez ten sen o księżycu boję się i nie lubię patrzeć na niebo nocą.
8. Pączki vs. Donuty?
Oczywiście donuty! 😍
9. Ulubiony rodzaj paluszków?
Solone i z sezamem. Lubię je tak samo.
10. Byłaś kiedykolwiek w friendzone?
Nie.
+ 11. Jakie jest twoje największe marzenie?
Mam dwa:
1. Mieć męża, dzieci i ogólnie rodzinkę. I żeby byli szczęśliwi.
2. Polecieć do Japoni. Spróbować ich tradycyjnych dań na miejscu, pozwiedzać i w ogóle. Kocham Japonię!!! 😍😍😍
To już wszystkie pytania. Nominuję... Ciebie! Tak! Każdego kto czyta ten rozdział. Oczywiście napiszcie komentarz, żebym mogła was znaleźć i przeczytać wasze odpowiedzi. Pytania te same! Czekam.
Pa pa! Miłej niedzieli! 😘