Velké Rozhodnutí a Zkoumání

31 1 0
                                    

Jednoho večera někdo zazvonil. Lili šla otevřít, ale nikdo tam nebyl. ,,Halóóó!!! Je tu někdo!?! Ozvěte se!!! Halóóó!!!" Nikdo se neozval. Zavřela a šla si znovu lehnout. Za chvíli se, ale znovu ozvalo 'crrr,crrrr'
Šla tedy znovu otevřít. Ležela tam obálka. Když dveře zavřela sedla si ke stolu v jídelně. V obálce byly fotky Lili jak je svázana a leží ve tmě, a u toho napsáno:

Vidíš určitě ty fotky, že jo? Tak ty budou viset na titulních stránkách s názvem: Policajtka je mrtvá kvůli její neopatrnosti. Zbyli po ní dvě malé holčičky Naty a Alenka. Ale také její manžel John. Je to chyba Lili a nebo FBI?

Tohle bys chtela? Takže ani muk o tom co se stalo jasný?!? Doufam,že jo😒

Toto tam bylo napsano. Pro Maxovou to byl velký šok. Má to říct a nebo ne? ,,Budu nad tím přemýšlet."řekla Lili a šla spát. Druhý den se rozhodla vypravit do toho osudového lesa. Zdál se být normálním lesem, ale když zašla hlouběji zdalo se ji jakoby ji někdo sledoval. Došla znovu k té chatě, která byla propadlá. Rozhodla se seskočit dolů. Najednou se ozvalo: 'ááááúúú do prčic. Moje noha!!!'
Zlomila si nohu. Horší je, že leží v dolech bez pomoci a nikdo ji nemůže pomoct. Nakonec to dokazala a poszavila se. Sice s velkou bolestí, ale mohla chodit. Kulhala, ani nevěděla kam. Najednou za sebou ucítila jakýsi dech. Přibližoval se. Pokusila se chodit nebo spíše kulhat rychleji, ale nešlo to. Někdo ji schodil na zem a pošeptal do ucha:

Si krásná. Doleva a pote zase. Nakonec doprava. Miluju . Jednou se mnou budeš! Pa😍

Poté se ta osoba zvedla a utekla. Policajtka se rozkoukala a opět se zvedla. ,,Co to znamenalo!?! Někomu se libim a proto mě sleduje. Podle mě to znamelo, že mi ten člověk ukázal nebo spíše poradil cestu. Ehm...."
A tak šla po směru, který ji byl řečen a co nevidí... ,,Panebože!!!!!! Co to tady je? Nějaká podzemní chata. Že by se taky propadla?!? Záhada. Každopádně se tu mohu schovat. Zkusím to."

Les StínůKde žijí příběhy. Začni objevovat