A L L Y
Ii zambesc inocent lui Jeff care acum era sub mine cu o fata surprinsa dar se schimba imediat intr-un zambet strengar si ma strange mai tare in brate.Imi pun capul in scobitura gatului sau si ramanem asa ceva timp.
-Ally?imi mangaie spatele afectos
-Hmm?imi ridic incet si somnoroasa capul
-Imi pare rau pentru mai devreme,nu mi-am dat seama ce faceam eram pe jumate adormit... isi musca buza si priveste in alta parte.
Fata lui e rosie si se uita stanjenit oriiunde alt undeva numai la mine nu,dar pot sa ii vad perfect obrazul pe care l-am lovit si e putin vanat,chiar mam revansat cu pumnul acela,oi fii eu fata dar sigur nu lovesc ca una!Imi duc mana spre obrazul sau si imi trec incet degetele peste vanataie.El isi intoarce privirea spre mine dar capul sau ramane in acceasi pozitie.Sarut locul vanat lent si apoi ii arunc o privire tandra.
-Mie imi pare rau ca nu te-am lovit mai tare!zambesc strengar.
M-am dus dracu'!Isi intoarce fata spre mine si se incrunta.Ooo sa supalat... Ma aduce mai aproape de fata lui,imi imobilizeaza mainile cu ale sale isi pune un picior peste ale mele lipindu-ma si mai tare de el eu fiind acum capabila sa ii simt partilale... intime.
-J-Jeff...
Vocea imi tremura si sunt foarte sigura ca fata mea este acum foarte rosie.El doar a ranjit si si-a apropriat buzele de ale mele si ma sarutat cast ca mai apoi sa isi puna dinti pe buza de jos incepand sa o muste din ce in ce mai tare.Am inceput sa imi trag capul in spate dar nimic,e mai fortos ca mine... Sa rasucit astfel fiind iar deasupra mea privindu-ma cu superioritate.Ma doare,dar imi trimite fiori in tot corpul facandu-ma sa ma simt ciudat.Am gemut dintr-o data surprinsa din cauza ca am simtit gustul sangelui deoarece Jeff mi-a spart buza si a inceput sa suga sangele.Dupa cateva clipe sa oprit.
Am marait atunci cand sa indepartat de buza mea dar el doar se uita la mine mandru de ce facuse.
-Ma doare!
-Si pe mine,dar acum suntem chit... Oh,apropo!Sangele tau e dulce la fel ca tine... sopteste senzual trcandu-si inca o data limba peste buzele mele.
-P-poti sa termini o data cu asta!stanjenita reusesc sa imi smulg mainile din stransoarea sa astfel impingandu-l de pe mine.
-Cu ce?
Intreaba cu o privire inocenta inclinand capul in partea dreapta.Arata asa dragut cand face asta! Imi musc buza si ma ridic in picioare incercand sa il ignor incepand sa caut niste haine.
-Azi trebuie sa mergi la scoala?
-Nu trebuie,e musai sa merg!
-Musai?ma intraba chicotind
-Yep!Dar ne vedem mai tarziu,nu?
-Uhh,cred ca da...
Ii ofer un zambet calduros si il imbratisesz iar apoi ma pregatesc de scoala,am lipsit ceva dar cred ca nu am chiar asa multe absente dar tot o sa primesc o morala de zile mari.Imi aleg hainele adica o pereche de blugi negri cu talie si o bluza cu manecile negre iar in fata si spate alb e destul de simpla dar foarte lunga si larga deoarece este o bluza de baiat iar din cauza asta a trebuit sa o bag in pantaloni.Mi-am pus lantisorul de la Jeff si chokerul de la Jeni sau "zgarda" cum majoritatea oamenilor le spun.
Mi-am luat ghiozdanul mam incaltat,iar cand sa ies pe usa Jeff isi aseaza mainile pe talia mea tragandu-ma spre el.
-Nu ai uitat ceva?ma inreaba sarutandu-mi gatul
-Mmm... nu cred!Ghiozdan,incaltari,lantisor,lenjerie... spun subtil aruncand o privire la sutien. Nu!Nu am uitat nimic!Acesta ofteaza si ma strange mai tare in bratele sale unindu-si buzele cu ale mele formand un sarut gingas.
CITEȘTI
Jeff The Killer & Nightmare Ally
FanfictionAlexandria Blaze este o fata de 17 ani care in copilarie isi pierduse toate sperantele cand cel de care era indragostita disparuse fara urma ,dar cu ajutorul prietenei sale Jeni trece peste dar ea nu la uitat nicodata si nici nu a incercat asta pent...