Er was een een meisje genaamd Daphne
Ze heeft een klein gezin een oma een broer en een kleine zusje.
Haar ouders..Die heeft ze niet meer haar vader is overleden en haar moeder heeft hun verlaten dus ze woont met haar broer en zusje bij haar oma.
Daphne werkt in een bekende restaurant waar veel zakenmannen komen.Daphne vindt een sympathieke en grappige
man leuk genaamd sabastian. En hij had ook een goede vriend die samen met het werkt en hij het Omar.
Omar is een man die nooit verliefd is geworden ook Omar zijn ouders zijn overleden hij heeft alleen nog zijn tante en zijn oom.
Zijn tante wilt graag dat Omar gaat trouwen dus ze regelt iedere keer afspraakjes voor Omar.
Vandaag had Omar weer een afspraakje met een meisje Omar heeft helemaal geen zin want hij weet toch dat het niks zou worden.
Het afspraakje is Op de plek waar Daphne werkt.
de tante van Omar bespioneert Omar en het meisje van een afstand. Het meisje waar mee Omar moest afspreken is heel erg verwaand en gekleed als een Barbiepop.
Omar wilde zo snel mogelijk van haar af zijn
Daphne kwam aan om de bestelling op te nemen, het meisje bleef maar verwaand verder praten dus Omar keek naar het bordje en zag er dahpne op staan. Omar dacht oke dit is mijn Kans om van haar af te komen hij pakte Daphne bij haar arm en deed alsof dahpne zijn vriendin was. 'Oh schat werkte jij vandaag ' acteerde Omar. Daphne begreep er niks van. 'Maar' probeerde dahpne maar Omar onderdak haar steeds. 'Sorry ik wist niet dat mijn vriendin werkte maar ja jammer' zei Omar en trok Daphne mee naar buiten.
het meisje begon te huilen en ging boos achter hun aan, de tante van Omar begreep er niks van.
Omar en Daphne stonden buiten voor de deur. ' wat denk Jij wel niet' begon Daphne 'hoe kan je haar zo iets aan doen! ging dahpne verder. Omar zag dat het meisje Op hun af kwam lopen en Omar...Deel 1 Ben je benieuwd wat er verder gaat gebeuren vergeet me dan niet te volgen hoe vonden jullie het?
YOU ARE READING
Gehuurde liefde
Любовные романыEr is een meisje ze heet Daphne ze heeft veel geld nodig om precies te zijn €20.000. Kan ze het onmogelijke mogelijk maken? Als je dit zeker niet wilt missen neem dan een kijkje op mijn verhaal