Trolls!

15 2 0
                                    

El primer tram del viatge era el bosc de Alis Far,el vam superar molt be, desprès vam tindre que parar a descansar.

Jo vaig començar a practicar davant de un arbre.

-Jack- em va dir la Mira- no veus que no serveix de res fer tot això,un arbre no es res comparat amb Alar.

-M'intento transformar en drac.

-Mira, que faci el que vulgui -va dir en Sam

La Mira i en Sam van començar a discutir.

Jo ja no els sentia perquè,m'estava concentrant en una cosa que hi havia entre els arbustos.

-Nois, hi ha alguna cosa allà -vaig dir senyalant l'arbust.

-No Jack,segur que es un anim...-va dir la Mira abans de que alguna cosa se'ns tires a sobre.

-Aaaah! -va dir la Mira.

Jo em vaig tirar a sobre del animal i li vaig començar a picar amb un pal que avia trobat per allà.

-Arrio -va fer l'animal.

Jo vaig parar de donar cops.

-Oh,Jack no ens vol fer mal nomes es una cria de Loras - va dir la Mira.

-Ens la podem quedar?Va va va -va suplicar la Mira.

-Esta be -vaig dir jo.

-Hola,Víktor -va dir Alar amagat a la foscor -benvingut a la muntanya obscura.

-Qui ets i que vols de mi -va dir en Víktor espantat.

No saps qui soc?-va dir ensenyant la cara.

-Alar -va dir enrabiat

-Abans de matar-te,t'explicaré el meu pla -va dir Alar

-Vindran els teus amiguets els mataré i la obscuritat governarà Ònia!-va explicar Alar.

-Ara que ja te explicat el meu pla,adéu -va dir.

Va tirar una bola de obscuritat a en Víktor,i la seva anima va desaparèixer.

-Jack,tenim que trobar el campament dels trolls i preguntar-los on es el portal que porta cap a la illa de la muntanya obscura -va dir la Mira.

-Si,si ja ho se nomes es que crec que se on es.-vaig dir jo ni entenent lo que estava dient.

-Com ho sabràs això es completament imposi...-la Mira va callar de sobte.

Davant nostre s'imposava el camp mes gran que havíem vist en la nostra vida.

-Jack es això el campament dels trolls?-va dir la Mira sorpresa.

-No ho se,això no te tendes de campanya ni res semblant.

-Tens raó anem-nos -va dir desepcionada.

-Ahhh -va cridar la Mira mentre queia en un forat.

-Mira?!-vaig cridar preocupat.

-Jack!-va dir la Mira.

-Sam em de anar a ajudar-la -vaig dir preocupat,mentre em tirava pel forat.

Ell sense dir res em va seguir.

Jo quan vaig tocar amb els peus a terra vaig començar a cridar:

-Mira!

-Jack! Estic aquí on es veu la llum!-va cridar la Mira.

Vaig caminar cap a la llum i la vaig veure.

-Mira!

-Jack- vam dir abraçant-nos.

Ònia el mon dels dracsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora