01

22 0 5
                                    

Vraag 1: Mila staat in de zomer en in de winter in de zon. Teken bij beide haar schaduw en geef de conclusie waarom het zo is.

Goed. Schaduw getekend. Conclusie: NASK is echt een k*tvak.

Ik kijk naar mijn nog steeds lege toetsblaadje. Opeens krijg ik een idee.

Na de 45 minuten word mijn blaadje opgehaald. De docent bekijkt het en moet lachen. Vervolgens bekijkt hij de achterkant. Shit. Hij schrikt als hij ziet wat daarop staat. Waarom??

'Oké, mensen. De toets zit erop. Jullie mogen gaan.'

Opgelucht pak ik mijn tas in.

'Behalve Lola, die mag even hierblijven.'

SHIT.

Oké, rustig Lola. Hij doet niks. Ik loop heel rustig naar hem toe. Fuck my LIFE, wat stinkt die vent. Nou ja.

'Wat was dat voor tekening?'

'Een tekening.'

'Dat snap ik ook nog wel.'

'Nou. Dan mag ik gaan neem ik aan?'

Terwijl ik mijn tas pak hoor ik hem nee zeggen, maar ik ren het lokaal uit. Daar staat Manon. Thank God.

'HAAI!' Gil ik.

'WAAR?! schreeuwt ze terug en dan liggen we in een deuk. Wat hou ik van dit kind.

'Kom, we gaan Mila, Shanne en Kate zoeken. Britt zal daar ook wel zijn.'

'Ik denk dat ik weet waar Kate is. En Mila dus ook.' zeg ik in mijn hoofd. Ik ben zo in gedachten verzonken dat ik tegen iemand aan knal. En natuurlijk, hey, het is wel Lola hé, lig ik op de grond.

'Oh, sorry.' Ik zie een hand en pak hem dankbaar aan. Als ik omhoog kijk wie het is schrik ik zo erg dat ik zijn hand weer loslaat en binnen no time op de grond lig.

Why the holy cow moest ik tegen Mickey aanlopen. En Why the holy cow moest ik een crush op hem hebben?

'Gaat het?'

'Ja, hoor!'

Ik loop weer door. Manon is achtergebleven met Eline. Ik loop naar het toilet bij techniek. En ja, hoor, daar is Kate. Wat kan ik toch goed spoorzoeken.

'Heei, gaat het?'

'Nee.'

'Ja, dat valt te zien. Wat is er gebeurt?'

LolaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu