03

17 0 0
                                    

'Hey' Lola!'

Ik draai me om. Oh my freaking gosh, het is Mickey! Rustig Lola rustig.

'Hei! Wat doe je hier?'

'Ik kan ook weer weggaan als je dat wil?'

'Nee, ik vind 't wel gezellig.'

Hij kijkt me aan met die prachtige ogen van hem.

'Ik moet je iets vertellen...'

'Oh, wat dan?'

'Nou ja kijk, ik vind je dus zegmaar een soort van leuk...'

'Echt?'

Oh maigod Lol je kan alles echt goed verpesten.

'Ja, echt. Maar ik moet hier naar linkse, zie je morgen nog wel!'

'Eh, doei?'

Als hij naar links gaat merk ik dat ik rood word. Ohmaigosh, de Mickey vind me leuk! En ik heb een crush op hem!

Als ik doorfiets, met een rood hoofd en een glimlach van hier tot Tokyo, zie ik Hyder en Jason staan. Als ik vlakbij ben hoor ik Hyder zeggen:

'Luister zak, je blijft met je poten van haar af of je krijgt met mij te maken!'

Ik stap of om het beter te horen en ga achter een muurtje staan. Vervolgens start ik houseparty op en ga naar de groep.

Avondsquad❤😂👌

Ik: hei mensen allemaal komen ik ga jullie bellen maar mond dicht want anders verraad ik mezelf!
Manon👑💍: okayy
Milaa🐻💫: is goeds
Katieee🦄🔮: jupp
BRITT❤: 👌
Shannee💘: oki😆

Ik begin te bellen en zet mijn telefoon zo neer dat zij het kunnen zien en ik ook. Ik hoor Kate naar adem snakken als Hyder zegt:

'Luister, Kate is van mij. Of je nou wil of niet! En jij blijft met je tengels van haar af of ik beuk je helemaal in elkaar.'

'Ik wil wel, maar is dit nou een bedreiging? Kom nou toch man. Het was toch een Bro's before hoe's?

'Vind je Kate een hoer? Ik kan je een ding vertellen, ik vind dat niet. En haal dat mes bij me weg of ik zal je zo verminken dat zelfs je eigen moeder je niet ziet staan!'

SHIT. Hij heeft een mes. Is het raar als ik zeg dat ik er ook 1 heb.

'Haal dat mes van me af en wel nu!'

Met pijn in mijn hart zie ik hoe er een rode streep word gevormd op Hyders arm. Ik kan het niet langer zien.

'Stop.'

'Wie zei dat?'

'Ik.' Zeg ik en ik steek het mes in zij voet.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 07, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

LolaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu