Když bylo po prázdninách, Anna musela jít do školy. ,,Ani... ty můj milášku... vstávej... škola..." mluvila maminka na Annu tiše. ,,Joooo mamí." a spala dál. Její matka čekaka do sedmi a přišel táta: ,, Ani, škola! Vstávej přídeš pozdě!" Anna pospíchá, když jí někdo řekne, že přijde pozdě. Anna koukla na seznam a šla snídat.
,,Mami hurá, mám rohlík s medem!" Radovala se Anna. Všechno snědla a šla si vyčistit zuby. Zapla elektrycký kartáček a z koupelny se začalo ozívat. ,,Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz" Kdyš se dočistila, převlíkla a šla do školy. ,,Ahoj mami a tati!" Ozvalo se, když byla Anna před školou. ,,Jé, ahoj Rose." ,,Ahoj Ani! Já se dnes taaak těším!!" ,,Já taky!" Došly do 1. patra školy a byly první! ,,Joooo tendle ten začal zkvěle!" ,,Boží!!" Hned si připravily, a běžely skoumat školu. Když přišly všichni děti, bylo slyšet ,,Crrrrrrr" a jčitelka jim začala říkat vše možné o 1. třídě: ,,Ahoj děti. Jsem vaše nová učitelka. Mé jméno je Zara Bavanská. Vždycky, když zvoní, stoupněte si, to znamená dobrý den. Aby jste se tu nepřekřikovali. Rozdám vám písanky, a na ty řádky si opíšete to, co je na tabuly" - 1.A ,,Jména vám tam napíšu. Teo vybere písanky!" Takhle vypsali všechny sešity a učebnice. Pak ale zvonilo a všichni se postavili. ,,Do družiny vás budu doprovázet. Jako paní vychovatelku budete mít Alenu Čápovou." ,,Jupí!" zařvali děti. Když byli ve družině, hráli hry. Ale co to? ,,Crrrrrr" Jde si paní Fialová pro svou dceru Rose a její kamarádku Annu. Když byli doma, měli za úkol připravit si výtvarní kufřík. Jeli autobusem do OBI a než se vrátily, byl večer. Přijely domů. Následovala večeře. Pak si vyčistily zuby, převlékly do pižama a šly spát.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
Osud
AdventureDOKONČENO! Příběh vypráví o životu jedné holky co v pubertě dostala psa. Ale pak se něco změnilo .... Chudák pes.