Prológ

29 5 3
                                    

„Hanne!" ozve sa spoza dverí jemný hlások. Bol jemný, ale tichý nebol vôbec. Zavrčala som, dúfajúc, že to počuje a počuje a pochopí, že má ma nechať spať. Klopanie sa ozvalo znovu, nasledované vŕzgavým otváraním dverí. Musím ich už natrieť. Ten zvuk je otrasný. prebehlo mi mysľou. Posteľ sa prehľa ako si na ňu sadol. Cítila som ako do mňa štucha svojimi prstikmi. V nečakanom momente som sa pretočila, čím som votrelca dostala pod seba a začala som ho šteklit.

„Už nikdy ma nebuď, lebo skončíš veľmi, veľmi zle!" povedala som na oko zlým hlasom.
„Dobre, len ma už prosiiim pusti!" vydýchol pomedzi smiech. Uchechtla som sa a v zaujme dobrých surodeneckých vzťahov som ho pustila. Zavrela som oči a Halle sa ku mne pritúlil a pozeral na mňa. "Co mas na srdiečku braček ?" usmiala som sa naňho.
„Noo ako isto vieš mam 10 rokov. Ked som bol menší a mamka este žila, sľúbila mi, ze ked dosiahnem 10 rokov, budem si môcť vybrať akýkoľvek šport. No a ja som si vybral box!" zakončil nadšene. "Ano ale mama uz nežije a..." nestihnem dopovedat pretože ma preruší. „A dlžíš mi to. Dovolila si mame aby nam dala, mne a Thyre take hrozne mená. Síce aj ty mas take ale pssst. Vraj škandinávske. Hanne vieš, že otecko taky aký je a zdieľať izbu s Thyrou tiez nie je výhra. Potrebujem sa niekde vyventilovat." dokončil a vystrúhal serióznu tvar. Musela som sa zasmiať. Bol na zozratie. Hlavne keď mu blond vlasy padali do modrých kukadiel, o pár rokov bude lámať dievčatám srdcia.

"Och ty môj krpec. Čo ja pre teba neurobím? No, kedy začína ten zápis?"
„ Dneska o 13:00 v Hach a mame si zobrať aj niečo na prezlečenie, pretože si to už aj hneď vyskusame!" zvýskol.  Načiahla som sa pre mobil, ktorý ležal na nočnom stolíku. Po stlačení tam svietilo veľkými číslicami čas- 10:29. Preboha, prečo sa to debilné auto muselo pokaziť práve teraz? To sa musím trepať cez celé mesto? Čert to vem, robím to pre Halle-ho.
Bež sa obliecť a zbaliť si potrebné veci. Jo, a este oznam Thyre nech sa láskavo oblečie a nie, ze jej to bude trvať hodinu!" rozdala som rozkazy, pričom som sa sama vrhla do kúpeľne spraviť zo seba aspon trosku schopne vyzerajúceho človeka.

------------------------------------------
Ahoj, toto je môj 1. príbeh. Zatiaľ sa nic neudialo ale je to dôležitý začiatok. 🙂 Je to krátke ale ďalšie časti uz budu dlhšie :) Uz v ďalšej časti sa nieco veľmi dôležité stane😄 Dakujem ak mi tu dáte nejaký komentár alebo zanecháte hviezdičku :)

Hope u like it xxx😘

I CAN NOT «SK»Where stories live. Discover now