Who am I?

16 4 1
                                    

RStojím pred veľkou budovou boxerského klubu. Nasávala som nosom vzduch aby som svojím orgánom dodala aspon trošku potrebného kyslíka. Myslim, že som práve nabehala viac ako za celý svoj krátky život. Stratiť sa a ťahať uvrieskane dievča cez pol mesta, nie je práve najjednoduchšie. Mala som pocit, že tie babky pri tom Tescu mali chuť zavolať socialku ale prežili sme. Zatiaľ.
"No poďme decká." usmejem sa a spoločne všetci 3 vstupujeme do útrob boxerského klubu.

Recepcia je ladené do odtieňov žltej farby. Pôsobilo to celkom útulne, na boxerský klub urcite. V strede miestnosti stojí stôl, za ktorým sedí živá barbie. Svoje dlhé blond vlasy mala prehodené cez plece a na perách výrazný ružový rúž. Oblečené mala obtiahnuté ružové tričko, ktoré zvýrazňovalo jej obrovské prsia. Nemohla som z nich odtrhnúť pohľad. Nie som na ženy ale ony boli doslova gigantické.
"Ehm, možem Vám poradit?" vytrhne ma zo zamyslenia hlas tejto barbie.
"Och, áno. Prosim kde nájdem ten zápis a úvodnú hodinu pre Juniorov?" spýtam sa jej a moja tvar pripomína jednu veľkú paradajku.
"Prejdite tuto cez posilku, zabočte do prava a prejdite cez dvere kde je veľký napis Junior." otrávene mi odpovie.
"Ďakujem." rýchlo sa poďakujem a ťaham Thyru a Halle-ho od tejto dievčiny, ktorá ma asi znenávidela. Lenže hneď pri vstupe do posilňovne by som sa radšej vrátil k barbie. Všetky oči sa otočili na nás. Každý jeden muž cvičiaci prestal práve s tým co robil a díval sa na nás. To mojej tváre sa nahrnula červeň a dlane sa mi začali potiť. Svoj pohľad som uprela na špičky topánok. A pridala do kroku. Nehľadiac na Thyrine a Hellove mrmlanie som ich tiahla silou mocou.
"Cicka, nechcela by si mi prisť pomôcť." ozvalo sa za mnou. Neotáčaj sa. Len sa neotáčaj, lebo ti nedá pokoj.

Konečne som otvorila dvere, ktoré viedli do Junior triedy. Rýchlo som ich za sebou zabuchla.
"Ja ta zabijem! Prečo sme sa ponáhľali? A ešte ten chutný týpek na mňa kričal. Len ty musíš všetko pokaziť." oborila sa na mňa Thyra. Skoro som vybuchla do smiechu. Ona si myslela, že ten odporný chlap kričal na ňu. Naštastie rada sa pohla a ja som sa ocitla pred chlapom, ktorý zapisoval účastníkov do kurzu. Bol nádherný. Čierne vlasy mu padali do medených očí. Keď sa usmial odhalil rad krásnych bielych zúbkov.
"Ahoj kráska. Možem ti nejako pomôcť?" usmial sa na mňa. Nebola som schopná slova.
"Uhmmm. Ja by som chcela prihlásiť brata do vášho kurzu. " vydolovala som zo seba.
"Jasné. A jeho meno a vek?" zas ten očarujúci úsmev.
"Halle Bridgson. 10 rokov." pohotovo som odpovedala.
"Ok. Mám to šatňa je vľavo nech sa ide prezliecť a ty a tvoja sestrička si môžete sadnúť na tie stoličky. A počkaj este.
Som Shaan a tvoje ctené meno? myslela som si, že ten sexi úsmev uz nemoze byť krajší. Mýlila som sa.
"Ehm ja som Hanne." rýchlo som povedala a potiahla Thyru smerom k stoličkam lebo som myslela, že zošaliem.

Chlapci a dokonca pár dievčatiek vyšli zo šatne a posadali si na žinienky. Vyhľadala som očami Halleho. Vyžarovalo z neho čisté nefalšované nadšenie. Odniekiaľ sa vynoril muž a postavil sa pred deti. Videla som ho síce iba zo zadu ale všimla som si, že je veľmi dobre stavaný a svalnatý.
"Milé deti. Vítam vás na úvodnej hodine Junior Boxu. Dopredu vás upozorňujem, že box je tvrdá hra a keď sa mu chcete venovať musíte celým srdcom. Neraz tu budete plakať a mat chuť sa vzdať, ale to nesmiete. A aby som nezabudol som Liam. Liam Payne. Odteraz budem váš tréner a mentor. Volajte ma jednoducho Liam alebo pán Tréner. Tak to by sme pre začiatok mali. Teraz sa poriadne rozcvičíme." dokončil pán neznámy. Teraz už vlastne Liam. Nemohla som si pomôcť ale musela som sa na neho pozerať. Vyžarovala z neho taká sila, take odhodlanie.

Pol hodinu sa iba rozcvičovali a potom im Liam ukázal zopár boxerských úderov. Nakoniec ich poslal prezliecť sa. Konečne som od neho odtrhla zrak. Obzrela som sa na Thyru, ktorej som poslednú hodinu nevenovala ani kúsok pozornosti. Vyzerala, ze si toho vobec nevšimla. Stále ťukala do mobilu. Nenapadne som sa nahla k nej aby som videla s kým si toľko vypisuje. Na displeji svietilo meno Nicolas Hawe. Kto je to? Lovím to meno v pamäti ale nič sa mi nevybavuje. Musím sa s ňou porozprávať. Z myšlienok ma vytrhol človek sadajúci sa na stoličku vedľa mna. Myslela som, že je to Halle tak som sa naňho otočila so širokým úsmevom na perách. Ten mi však zamrzol hneď na perách ako som zbadala, že to nie je Halle ale Liam.
"Aha aké usmiate slniečko je z teba. A prezradíš mi aj tvoje meno?" usmial sa na mňa.
"Oh, som Hanne a ty si Liam." rýchlo som povedala neuvedomujúc si čo hovorím.
Zasmial sa, mal nádherný smiech. Uvoľnil sa mu prameň vlasov a padol mu do jeho čokoládového oka. Len tak tak som odolala zobrať ten premeň a zastrčiť naspäť.
"Aj vnímavá. To sa mi páči. Ktorý je tvoj?"
"Halle, je to môj braček."
"Ten má potenciál. Vidieť to na ňom."
"To som rada." zamrmlala som si skôr pre sebe ako preňho.
"Rád by som tu s tebou zostal ale musím už ísť. Určite sa ešte uvidíme. Nenechám si ťa zobrať."
Čože? Akože si ma nenechá zobrať? A určite sa neuvidíme. Prečo sa chce znovu stretnúť? Nemôžem ho nechať preniknúť do môjho života. Bolo by to zlé pre nás oboch.

To som ešte nevedela, že tento muž menom Liam Payne mi prenikne do života a ja tomu nezabránim.

-----------------------
Holá amigos.
Môj mozog vypudil ďalšiu časť. Dúfam, že sa páči. Votujte a komentujte 🙂

Hope u like it xxxx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I CAN NOT «SK»Where stories live. Discover now