Ráno.

39 1 0
                                    

"Dobré ráno. Dáš si snídani?" Snad příjemnější vstávání to být nemohlo. Kelly mi donesla tunu míchaných vajíček a culila se na mě. Bylo mi jasné, že něco chce, ale za to krásné probuzení jsem byla schopná jí vyjít vstříc naprosto ve všem. Musí mít se mnou těžký život, hlavně když přiveze z domu obrovský balík sladkostí. To u nás na pokoji vydrží tak maximálně pár hodin.
"Víš jak jsem ti říkala, že mám dneska odpoledne jít ven s tím klukem od nás ze školy? No, tak mi napsal, že nemůže, protože jede za babičkou. Je to normální? Já kvůli němu vstávám ráno o hodinu dřív, abych si něco udělala s ksichtem a on mi pak napíše, že nemůže? Chápeš to?"
Pohled na naštvanou Kelly ve mně vždycky vzbuzoval pocit, že se snad smíchy rozbrečím, ale když se jednalo o kluka, muselo to stranou.
"Ale vypadáš krásně Puso!" Usmála jsem se na ni a ona se akorát začla nenávistně šklebit. Vím, že mě má ráda, jinak by mě už dávno musela zabít.

Byla celkem zima a naše nové kozačky by neunesly tu kupu sněhu před intrem, a tak se Kelly rozhodla nás hodit autem. Klasickou zastávkou při cestě do školy byla jedna dokonalá pekárna s těmi nejlepšími donuty na světě.
"Banánovej?"
"Jako vždy kotě!"
A mohlo se jet. Kelly pustila naši oblíbenou písničku.
"Tak jak se těšíš na večer? Nemůžeš se tomu pořád vyhýbat. A Nick ti dá to nejlepší." Hodila po mně knížku.
"Moje první knížka a o sexu? Kelly, ty jseš fakt blbka. Kde jsi to vlastně splašila?"
Ani neodpoveděla, jen se na mě podívala a šibalsky mrkla.
Ten den má být můj. Tedy náš. Nicka jsem chtěla dlouhou dobu a dneska večer bude stužkovák. Všechno má změnit.

Nenávidím a miluji.Kde žijí příběhy. Začni objevovat