[Warning: SPOILERS FOR MCD 3] I'M SCREAMING

1.3K 22 54
                                    

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!

I KNEW IT!!!!! I KNEW IT!!!!!!!!! I KNEW IT!!!!!!! WE'RE ALL GOING TO DIE! AARON IS SHAD!!!! AND I DON'T KNOW WHAT IM GOING TO DO WITH MY LIFE!!!

IT'S ALL GONE TO SHT! HE'S LEGIT LIVING IN HELL!!! I'M DROWN MY SORROWS IN ICECREAM AND SNICKERS BARS FOR THE REST OF MY LIFE!!! UNTIL THIS THING IS NOT GOING DOWN IN FLAMES. THIS IS TERRIBLE WHAT IF AARON NEVER LAVAS APHMAU AGAIN!!!?

I KNOW IM THROWING PUNS AT YOU BUT IT DOESNT MATTER! MAKING PUNS IS MY STRESS RELIEVER! MAKING PUNS ARE JUST MAKE ME LAUGH AND HAPPY IN THE TIMES IM MAD, SAD, OR SCREAMING.

[Yes and one of my moods is screaming.]

WHY?!?!?! I CRI EVERITIEM.

A Divine Secret | An Aarmau FanfictionWhere stories live. Discover now