4.

927 88 21
                                    

Събудих се..господи не знаех кога се събудих. Бях в стаята си, на нощното ми шкафче стоеше машинка за влага, която изпращаше топъл пушех из помещението.

Завесите бяха дръпнати и единствената светлина идваше от светната нощна лампа върху другото нощно шкафче, на другия край на леглото. Премигах няколко пъти, опитвайки се да си спомня как съм се озовал тук, но единственото, което изплува в съзнанието ми бе беглата представа за две студени ръце, които ме хващат за лицето. Облизах сухите, напукани устни и се повдигнах, сядайки в леглото. Бях малко дезориентиран, сякаш имах махмурлук. Погледнах часовника на нощното си шкафче, който показваше почти два сутринта.

Чувствах се по-уморен от колкото отпочинал. Отметнах завивката от краката си и се изправих, бавно тръгвайки към банята.

Исках да си взема горещ душ, след това отново да заспя. Съблякох дрехите си, които...Какво по дяволите? Защо бях по пижама..и как..как съм се озовал в нея?

Всичко беше толкова объркано. Болеше ме дори да мисля, затова съблякох пижамата и се мушнах в студената душ кабина. След миг усетих горещата вода по кожата си. Отпуснах раменете си и се оставих на топлината да ме приюти в прегръдката си.

Тук, затворен в малкото пространство ми беше лесно да мисля.

Бяхме в Weekly idol. Джонгхюн беше там и.. танцуваше..да...точно така, той танцуваше.

Мисля, че беше на мои песни..беше странно.. След това..господи какво след това!? Не помнех.

Въздъхнах и прокарах ръце през корените на косите си.

Когато излязох от банята, отворих широкия гардероб и си изкарах хавлия, с която попих мократа диря по кожата си. Обух сиви, къси боксерки и черна тениска, след което отново повдигнах завивката и се мушнах на топло под нея.

Легнах на лявата си страна, съсредоточавайки се върху влаго задържащата машинка.

Парите й бяха омагьосващи и скоро клепачите ми се затвориха.

Въпреки това не се унесох.

Дълго време постоях така, когато вратата леко се открехна и някой влезе навътре. С приближаването, аромата на чуждо се прокрадна до ноздрите ми и аз затаих дъх.

Само един човек носеше такъв парфюм. Само един човек можеше да предизвика това с тялото ми.

Loading..../boyxboy/Where stories live. Discover now