Bu gün büyük oynayalım. Ben bütün kırıklarımı ortaya koyuyorum. Senin toplamaya gücün varmı bilmiyorum . Sen hiç sevdiğini başka biriyle izlemek zorunda kaldın mı, gözlerimiz buluşuyor ama o başkasının yanında . Gözlerime bakacak kadar cesaretin var ama yanımda olacak kadar yok . Bu gün farkettimki sen kırıklardan korkuyorsun . Korkusuzca baktığın gözlerime ben ağlarken bakamadın . Sadece gittin. Şu an elimi sıkmaktan elimde oluşan morluklara takılıyor gözlerim . Anlamadan fazla değer vermişim ben , sevmişim gerçekten ama senin için bi değeri olmadığını anladım. Sana güzel bi haber vereyim umursamasanda . Birinin her gece dualarına konu oluyorsun . En zoruda aslağa gerçek olmayacağını bile bile aynı duaya amin demek inadına . Elinde değilki senin , sen seçemessin seveceğin kişiyi anlamadan yerleşiverir kalbine . Acıycanı bildiğin halde yaranı kaşımak gibidir karşılıksız sevgi . Ben günün yorgunluğunu bi gülümsemenle atabilirken bundan bile mahrumum artık . Sen güldüğünde dünya duruyor sanki ama hep başkaları için gülüyorsun. Aşk sonunu düşünmeden sevmektir . Beklentiler bitsede sevgisinin kalbini hiç terketmemesi gibi ...... Ağlamak fikri bile güzel gelir insana sevdiği yanındaysa . Eğer onunla ağlayabiliyorsa . Sarılmak istersin bi kerede olsa ........