Suferința

6 1 0
                                    

   Aceasta, văzând că el tot la fel se comporta cu ea își dorea din ce în ce mai mult să nu mai fie. Încercase de multe ori să se sinucidă dar de fiecare dată era prinsă de cineva... Nu știa ce să mai facă.
  
    "Oare mai are rost să mai trăiesc?"- tot timpul se întrebă asta. A întrebat multe persoane, dar nici una nu a știut să îi răspundă.
Ea nu avea pe nimeni care să o înțeleagă. Exista doar o singură persoană cu care putea vorbi, dar își pierduse ușor, ușor încrederea și în aceasta.

    Nu-și dorea altceva decât să moară.. să scape de toate problemele. Trecuse ceva mai mult timp iar aceasta ajunsese la spital, era în comă. Nu se știa dacă își va mai reveni vreodată...
   Băiatul auzind că fata era în comă, la spital pleacă imediat intr-acolo. Acesta ajuns acolo era deja prea târziu.. Fată murise.

    Ea știa că dacă va muri numai atunci lui îi va păsa de ea... . " Unui om îi va păsa de tine numai atunci când va fi prea târziu. Mulți te vor asculta doar ca să le potrivești, dar de fapt lor nu le-a păsat deloc de tine.
Sa nu ai niciodată încredere în nimeni, toți sunt FALȘI."

    Acesta, de la moartea fetei avea un sentiment ciudat. Acum simțea că el este vinovat, regreta că nu îi dăduse măcar o șansă.
În fiecare zi se ducea la mormântul ei si își cerea iertare. Nici acum nu îi venea să creadă că ea nu mai este. Zi de zi părinți ei stau în camera ei, se uită la fotografiile cu ea și nu le vine să creadă că fiica lor a murit.

       "Nimeni nu poate înțelege de ce fata ar fi vrut să nu mai fie. Avea toată viața înainte, era tânără, frumoasă și tot timpul avea zâmbetul pe buze.
Dacă ar fi ascultat-o și pe ea cineva, ar fi înțeles. Dar nimeni nu a făcut-o. Se simțea invizibilă"

    Trecuseră ani de la moartea fetei, dar băiatul nu înceta să nu se mai gândească la ea..
"Acum el era cel care o iubea... Așa cum a spus si ea: va fi prea târziu."
    Orice făcea, orice zicea, tot la ea se gândea. Nu și-o putea scoate deloc din minte.
" Ori mai devreme, ori mai târziu va trebui să o uite."

     El se îndrăgostește de alta, sperând că va putea să o uite pe acea fată. Începuse să țină foarte mult la iubita lui si o iubea nespus de mult.
Încet, încet începea să o uite.
Băiatul își face o familie, avea o fetiță care i pusese numele Maria, așa o chema pe acea fată care murise în comă, pe care o iubea. O ducea în fiecare zi la mormântul ei si îi povestea tot timpul despre ea.
   "Despre cât de mult îl iubea ea și el nu a apreciat asta la timp, apoi ea murise în comă si atunci își dăduse si el seama că nu a știut să aprecieze asta la timp."
    " Să apreciezi ceea ce ai înainte de a fi prea târziu."

ViațaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum