Înapoi pe pământ

12 1 0
                                    

"Ea începea ușor, ușor să te atașeze de Demon chiar de știa că nu era bine ceea ce făcea."

*Revenim pe pământ*

-Hei Ian!
"Ian fiind băiatul pe care Maria îl iubea nespus de mult, era muritor."
-Hei Beatrice!
"Beatrice era soția lui cu care avea o fetiță pe nume Maria."

Ian începuse la de un timp de vreme să o viseze pe Maria. Aceasta i-se arată în fiecare seară spunandu-i ca ea nu l-a uitat si ca il va iubi toată viața ei. Ca ea nu murise, ci era doar pe lumea cealaltă.
Lui nu îi venea să creadă dacă acesta era doar un vis sau daca chiar o văzuse.

Următoarea zi, dis de dimineață pleacă la mormântul ei si începe să vorbească cu ea crezând că această îi va răspunde.

-Maria, eu stiu ca nu ai murit ci doar ești pe lumea cealaltă. Ți-am promis că nu te voi uita niciodată.
"-Stiu ca nu mă vei uita, dar tu ești fericit lângă sotia ta. Acum este foarte târziu, mi-aș fi dorit să-ti fi dat seama de ceea ce simțeam pentru tine atunci când eu eram pe pământ, în viață."
-Ce, ea chiar mi-a răspuns sau este doar imaginația mea?

"-Nu este nici o imaginație. Eu nu am murit, doar ca trăiesc pe o altă lume."
Aceasta îi povestește tot ceea ce i-se întâmplase acolo. Cum cunoscuse un demon si un înger. Amândoi se comportau frumos cu mine.

*După mult timp*

"Fată lui Ian creste si se îndrăgostește de un băiat, această face aceiași greșeală ca a lui Maria.
Ian urlă la Dumnezeu și plângând îl întreabă: -De ce? De ce mi.ai luat singura fata pe care o iubeam, știu că nu am apreciat asta dar te rog adu-o înapoi la mine.
Dumnezeu îi răspunde pe un ton calm: -Am vrut să te învăț o lectie. Apreciază ce ti-se oferă înainte de a fi prea târziu. Nu cum ai făcut cu Maria.

"Oricât ar fi roata de pătrată tot se întoarce ea odată!"

ViațaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum