kötü son

18 1 0
                                    

Aslında her şey yolundaydı ama burada olmaktansa "canım cici annem"'in yanında olup onun gereksiz sohbetlerini dinlerdim daha iyi.Cici annem demişken babam beni hiç merak etmedi mi acaba?
Robert seslendi
-Aşkım acıkın mı?
Şok olmuştum bundan önce bana hiç aşkım denemişti mutlu oldum sanırım bu ada bize yaradı.
-Biraz acıktım
-Tamam,biz Austin ile meyve aramaya çıkıyoruz sizde isterseniz burada bekleyin.
Bella ile aynı anda kafamızı tamam anlamında salladık.Robert ve Austin gider gitmez gürültülü bir ses duydum.Çok korkmuştum bu yüzden Bella'nın yanına hızlı bir şekilde koştum.
-Katty iyi misin?Korkmuş gözüküyorsun.
-Saçma gelebilir ama ve ses duydum
-Yoo,saçma değil her hangi bir hayvan olabilir.Sonuçta bir adadayız. -Hayır öyle bir ses değildi gürültülü ve çok garip bir sesdi,eğer hayvan sesi olsaydı anlardım.
-Eee ne sesi olabilir ki?
O da korktu sesinden anlaşılıyordu.Derken aynı ses bir daha geldi.
-Aaa Bella bak işte bu ses!
-Evet Katty duydum ama bu çok korkunç bir ses yani sanki biri bizi izliyor ve bize sesleniyor gibi.
Koluma yapıştı,ne yapacağımızı bilemiyorduk gerçekten çok korkmuştuk.

Gözlerimi açtım. Sanırım biri bizi uyuttu. Bella'ya baktım o da uyuyordu hemen onu uyandırdım.
-Bella uyan, Bella,Bella!
Bella kalktı.
-Ne oldu bize niye uyuyakaldık?
-Bilmiyorum, en son bir ses duymuştuk.
-Katty o duyduğumuz sesler birisine ait olmasın çünkü o sesleri duyduktan sonra da öyle hissettik, Katty ya bizi buradan göndermek için biri ya birşey böyle yapıyorsa?
-Olabilir ama burada kim yaşar ki? Hem emin değiliz bizi birinin uyuttuğundam belki de uykumuz olduğundan uyuyakalmışızdır.
Dediklerime inanmıyordum, sadece gönlümü ferah tutmaya çalışıyordum.Robert ve Austin belirdi.Hemen yanlarına koştuk.Bütün olanları anlattık, ilk başta bize inanamadılar ama sonradan korktular ve onlarda bizimle aynı fikre ulaştılar.
-Kim bizi burda istemesi ki? Hem burada kim yaşar?
-Katty'de aynısını söyledi ama mantıklı düşününce...
Hepimiz Bella'nın cümlesinin devamında ne diyeceğini merak ediyorduk,biraz sessizlikten sonra
-Bilmiyorum...
Robert söze girdi
-Eğer biri bizi burada istemiyorsa gitmemize yardımcı olabilir.
-Ya o bizi istemeyen şey biri değil BİRŞEY ise...
Hepimiz korktuk,Austin o cümlesiyle hepimizi yerlebir etti.
-Biri yada birşey,onu boşverelimde bir an önce bu gizemli adadan gitmeye bakalım.
-Haklısın Katty bence de bir an önce buradan gitmeliyiz...
Austin daha fazla meyve aramak için yanımızdan ayrıldı, şaşırdım çünkü bu olaylar olduktan sonra gizemli adada tek başına meyve araması...saçma.
Yine uyuyakalmıştık.Bize ne oluyordu böyle? Uyandığımda Austin'i ayakta gördüm ama diğerleri uyuyordu,Austin yanıma yaklaştı ve
-Şimdi bu gördüklerini kimseye söylemeyeksin.
-Austin çıldırdın mı bir an önce Bella ve Robert'e uyandırıp bu adadan gitmemiz gerekiyor sen neyden bahsediyorsun?
Robert'e doğru uzandım onu uyandırmaya çalıştım ama bir türlü uyanmıyordu, sonra da Bella'ya uzandım ama o da uyanmıyordu.
-Uyanmazlar çünkü onları öldürdüm
-Austin neyden bahsediyorsun sen?
-Öldürdüm diyorum Katty niye inanmıyorsun?
Birden ona bağırdım
-Ne dedin sen? Gerçekten sevdiğin kızı ve en yakın arkadaşını mı öldürdün?Dediklerine inanmıyorum.
Hemen Robert'e döndüm nefesini kontröl ettim gerçekten nefes almıyordu,ardından Bella'ya döndüm nefesini kontröl ettim o da nefes alamıyordu. Aglıyordum, bir yandan da neden onları öldürmüştü? Ya da neden beni de öldürmemişti?
-Şimdi buradan bir an önce gideceğiz tamam mi Katty?
-Aptal ne istedin onlardan? Neden öldürdün onları?Cevap ver bana!
-Sana gidelim dedim.
Helikopter sesi geliyordu.Sanırım bizi alacaktı.

Üzgünüm hayatımda ilk defa böyle birşey yaşıyordum ve en önemlisi de yaşama sebebim olan Robert'e kaybetmiştim. Bundan sonra  yaşamak istemiyordum. Bende buna dayanarak ayağa  kalktım ve helikopter kapısının kilidini açtım, kilidi açmayı küçükken öğrenmiştim. Kendimi aşağı bıraktım v çok geçmeden denize çakıldım...

                         SON

adada 3 günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin