El este pericolul.

120 14 3
                                    

Scuzati-ma ca a intarziat atata, dar am avut niste probleme.  Capitolul este needitat deci s-ar putea sa fie cateva greseli. 

Xoxo- Rallu

Restul zilei a decurs normal. Eu, cartea de chimie si o ciocolata calda. Nu vreau nimic mai mult.

Este deja ora 9 P.M. si eu inca stau in pat, neavand chef de nimic. Astazi am mancat doar putin dupa ce am venit de la scoala sa atat. Mi-e prea lene sa manac

Aud deodata o masina care parcheaza pe alee, un sunet specific masinei mamei mele. Sar ca si arsa din pat si ma indrept spre geam. Dau laoparte perdeaua si vad un Ferrari negru, clar nu era dubita mamei mele. Dezamagita trag putin perdeaua la loc, dar ceva ma opreste. Din masina ies cativa carlionti, urmati de un Harry care se indreapta spre casa mea. Intra fara sa ciocane, sigur se duce la Hayley, ma intorc ganditoare spre cartea mea de chimie, ma uit din nou pe formulele pe care le stiu pe derost din clasa a V a si pe care nu stiu de ce le mai repet.

Decid sa fac un dus. Imi iau din dulap o pereche de pantaloni scurti si o meieu larg pe care era o fata zambitoare.

In dus stau in jur de 30 de minute dupa care ies, privesc spre chipul din oglinda care parca nu mai sunt eu. In ultimele doua saptamani am slabit considerabil si la naiba, am cearcane chiar daca acasa nu prea ma interesa aspectul meu acum e prea de tot.

Imi prind parul ud intr-un coc dezordonat si ies din baie. Imi duc repede hainele pe care le-am purtat azi toata ziua in cosul cu rufe murdare iar cand ma intorc am surpriza vietii mele, Harry era la mine in pat jucandu-se pe telefonul meu pe mine neobservandu-ma inca. Fara sa stiu cum sa reactionez ma indrept inapoi spre baie, dar apoi imi dau seama ca Harry nu are ce cauta pe telefonul meu asa ca imi inorc directia spre el, cu pasi inceti, in smulg telefonul din maini si fara sa ma uit la el fug spre baie. Il aud cum chicoteste, dar la naiba ce cauta la mine in camera? Mai stau inca doua minute in baie iar apoi imi fac curaj sa ies si sa il infrunt.

-Buna. Nu cred ca am facut cunostinta, eu sunt Harry.  spune el intinzand mana spre mine. Simt cum ma inrosesc, si intind si eu usor mana spre el.

-B-buna. Spun balbaita , el chicotind iar. Ce cauti in camera mea? spun cu putin mai mult tupeu.

-Ma plictiseam si am vazut lumina aprinsa aici si am fost curios, apoi am auzit dusul si am vazut haine de fete, si am zis de ce nu.

-Si Hayley? intreb speriata de cum ar reactiona daca ar sti ca iubitul ei este in camera mea. Stie ca esti aici? intreb fara sa astep un raspuns la prima intrebare.

-Hayley este la ea in camera, crede ca am plecat acasa. spune zambind.

-Si de ce nu pleci? il intreb

-Dar tu de ce stai in usa? intreaba ignorand intrebarea mea, facandu-ma sa realizez ca eu nu m-am miscat din usa de la baie.

-Pentru ca mi-ai invadat camera. ii raspund nervoasa.

Harry ignora raspunsul meu, si incepe sa rasfoiasca cartea mea de chimie.

-Sa inteleg ca invatai?

-Nu te intereseaza. ii raspund dur. Si lasa asta. ii spun in timp ce ii luam cartea din mana.

-Esti rea. spune facand o fata dulce. ii arunc o privire urata in timp ce imi bagam cartea in sertarul cu carti. Cand ma uit din nou spre el, il vad ca rade, eu acum observand ca are mici gropite in ambii obraji.

Ma asez pe scaunul de langa sifonier, care era cel mai departe de el.

-Haide gata pleaca. spun aratand spre usa.

Paradis întunecat // H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum