Lassan kezdtem kinyitni a szemeim. Mielőtt teljesen megvalósíthattam volna tervemet, egy erős kéz pofán csapott.
-Cseszd meg! -ordítottam fel, miután lelöktem a végtagot az arcomról, körülnéztem. Ember ember hátán. Egy rohadt nagy hálószobában vagyunk... Talán egy padláson.
Nem emlékszem mi történhetett este, de nem nehéz összerakni. Buli volt, és kibaszott részegek lettünk. Legelső, akit megpillantottam, az Tae volt, aki álmában karate mesternek hihette magát, ugyanis az egyik lány oldalát úgy rúgta, hogy csodálkoztam, hogy még nem ébredt fel. Ez juttatta eszembe az előbbi pofont, amit kaptam, így visszapillantottam, hogy ki az az illető. Ki más, mint Yoongi. Az a degenerált állat nem is aludt.
-Csak hogy észrevettél. Elég sok időbe telt. -mosolygott pimaszul. Egy hajszál választott el attól, hogy temetőbe küldjem, de Jimin hangja megzavart.-Jó reggelt! -hosszas nyújtózkodás után körbenézett, és ledöbbent. Visszafeküdt a hálózsákjába, becipzározta a fejével együtt, és valószínűleg megpróbált vissza aludni. Nem is kérdés, hogy neki is üres tegnap estéről minden.
-Cseszd meg, Min Yoongi. -komoly arccal ráléptem a hasára, majd átmentem azon. Miután kiléptem a már nyitott ajtón, még két ugyanilyen hálószobába pillantottam be, ahol másnaposabbnál másnaposabb diákok feküdtek.