2

78 9 1
                                    

Miután mindenki fel volt ébredve, lementünk a fölszintre, körbeültünk (igen, mind a nagyjábül negyvenen), majd az egyik kölyök előhúzott egy üres üveget. Már megint ez a szar.
-Oké, mivel az én ötletem volt, én forgatok! -szólalt meg Alice. A teteje Lisánál állt meg, a háta pedig Taenál. Öcsém, mi lesz itt.
-Felelsz, vagy mersz? -kérdezte. A barátnőm kihúzta magát, majd kijelentette.
-Merek. -hangos füttyentések közepette Kim kitalálta a feladatot. 
-Csókold meg Hoseokot! Szájon. -az utóbbit már úgy mondta, hogy csak alig hallja. Lisa arcának árnyalata egyre jobban hasonlított egy paradicsoméhoz, és megszólalt.
-N-nem... Inkább k-kiszállok... -sajnos ez nem így megy, Lisa. Ezt nem csak én gondolom így. Teahyung egy gyilkos pillantást vetett rá, jelezve, hogy nem szeretné, hogy meggyűljön a baja vele. Lisa lassan felállt, odasétált J-Hopehoz, leguggolt melléje, majd arca közeledett az övéhez... És csak közeledett, és közeledett. Mikor pár centiméterre lehettek egymástól, Lisa megállt.
-Gyerünk már! -ordította V. Lisa felállni készült, és elfutni, de Hoseok átkarolta, majd megcsókolta. Az elején nagyon rángatózott, csapkodott össze-vissza, mad megadta magát és viszonozta a csókot. Még egy ideig játszodtunk, majd egyszer az üveg rám mutatott. A kérdezõ pedig nem más volt, mint... Suga?!  Elmosolyodott, majd megkérdezte.
-Felelsz, vagy mersz? -Kezeimet felemeltem, jelezve, hogy megadom magam.
-Felelek.
-Igazán szeretsz? -cseszd meg Min Yoongi. Ha azt mondom igen, veszítek. Ha azt mondom nem, feltárom a titkunkat, így szintén veszítek. Sakk-matt. Cseszd meg. Síri csönd van a szobában. Senki nem tudja mi folyik itt. Elvégre, csak nem gondolják, hogy bevallom, hogy utálom azt a csírát, majd elfutok?! De hazudni én nem szeretnék.
-Azt te is tudod jól... Cicám. -hirtelen ennyi jutott eszembe. Nem is mondom, hogy igen, de nem is tagadom. Ennyi volt, Yoongi. Vége van. Egy gyilkos pillantást vetett rám, majd megpördítettem az üveget.
Mikor elkezdtek szállingózni az emberek, én is kiléptem a kapun, Yoongivel kézen fogva. Rémálmaimban sem gondoltam volna, hogy egyszer idejutok. Mivel ellentétes irányban lakunk, egy puszit nyomott a fejemre.
-Jó éjszakát, hercegnõm. -majd elindult. Nagyon fel tud baszni az ilyenekkel. Lassan megforfultam, és hazafelé indultam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Can You Do It? -Suga Ff.Where stories live. Discover now