2a Dec/ Marcus och martinus~ en dag på museet 🎅🏻🎄

8 0 0
                                    

Idag är det en ny dag i Mac och Tinus liv, klockan är 7 och det är dags för en ny dag, idag ska de åka på ett musee (stav) de ska finnas gamla saker, det hatar Mac och Tinus! De åker dit med bil som tar 1 timme, det är deras mamma som är intreserad av det, Tinus kollar deras Instagram och kollar på ett meddelade en svensk tjej har skrivit, hon har skrivit att hon tycker att de är snygga och Tinus visar Mac. Dr går in på hennes profil och hon var jättesnygg, de svarar och skaffar varandras snapchat, hon var inte som alla andra, som bara skicka hjärtan och va värsta fanet. Hon brydde sig inte så mycket om att de va kända. Tinus var inte så intresserad men det var Mac. De skrev hela vägen till museet. När de kommer fram går de in och kollar lite, det var inget speciellt. Det var några fan som kom fram och tog bild, sedan gick de och fikade. Mac tog en vitamin well och chokladboll och Tinus tog varm choklad och ett winebröd. På vägen hem messade Mac och tjejen, hon hette Liv. Hon bodde i Uppsala och han sa att han bodde i Trofors. Hon sa att hon skulle flytta till Norge och att det med bil bara tog 1 timme att köra dit. Mac blev jätteglad och frågade när. Hon sa om 5 veckor. Mac frågade om hon ville träffas då. Hon sa att hon ska åka dit om 2 dagar och kolla på huset. De bestemmde att de skulle träffas då.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

M&M Jul 💖Where stories live. Discover now