3

14.6K 284 19
                                    

Dupa un timp am devenit tot mai apropiata cu ea . Bine ,diferenta nu era asa mare intre noi ceea ce e bine ,putea sa vorbesc cu ea orice ,intr-o zii am ramas la ea si vorbeam deapre iubire ,relatii chestii .
Asa am aflat ca ea locuieste singura nu are iubit ... si am aflat ca ultima ei relatie a fost cu o fata...

Sincer atunci am simtit ceva ce nu mai simtisem,habar nu am .
Ea nu stia ca mie imi plac si fetele . Ceea ce e bine ,pentru ca nu vreau sa si faca vreo impresie despre mine. Pana la urma e meditaroarea mea.
Intr-un final am plecat acasa si cand dau sa ies pe usa ma opreste si imi multumeste ca am stat cu ea . In timp ce ma pupa pe obraz. Simteam cum fata mi se facea rosie ,rosisem din cap pana-n picioare.

***
Mai trecuse o saptamana
Era deja vineri ora 14:00 scapasem de la liceu ,in sfarsit ajuns acasa ,imi las ghiozdanul ma trantesc in pat cand de odata primesc un mesaj .
Era de la profa ,asta chiat e ciudat.
-Sarah ,imi pare rau sa iti zic ,dar mutam meditatia azi de la 16:00 la 18:00 . Te astept.

-Oh super ,nici n am ajuns bine ca tre sa plec. Am ajuns sa vorbesc singura
Plec de acasa intr-un final ,vine si masina si in juma de ora am ajuns si la meditatii . Ciocan la usa ai intru ,acolo era profa ,pare destul de suparata.

-Ati ..scuze ,ai patit ceva ? Sincer ma ingrijora starea ei ,nu cred ca voia sa facem meditatii .
-Da.. tocmai am alfat ca am fost data afara de la munca .
-Oh,imi pare rau . Dar sincer..nu stiu cu ce pot eu sa te ajut.
-Vreau doar sa stai aici sa vorbim
-Ok ,dar ce ii voi spune mamei ?
-Spunei ca ramai la o colega.

Dupa ce vorbesc cu mama si ma rog sa ma lase la "o colega" si cum credeam ,ma lasa . Am inchis si am decis sa merg pana jos sa iau ceva de mancare.

-Vrei ceva de jos ?
-Ceva de baut . Spune destul de suparata.
-Ok...sa vad ce pot face.

Cobor jos la magazin si imi cautam telefonul dar am uitat ca l am lasat sus.
Cumpar ce trebuie sa cumpar si ma intorc sus cand deschis usa o vad pe Allison uitandu-se in telefonul meu .

-Âm.. ai gasit ce cautai?
-Scuze n-am vrut ,dar ai primit un mesaj si ..
-Ok.. nu-i nimic ,oricum n am nimic de ascuns.

Oh ba da ,ascund ceva . Fapul ca te plac din prima clipa din care te-am vazut si te vreau . Vreau sa fii a mea ,chiar daca esti mai mare decat mine nu mi pasa. Poate ca sunt proasta ,dar m am indragostit de tine. De fiecare data cand te vad sau ma atjngi ma iau fiorii si n am mai simtit pentru altcineva asa ceva.
Ma omoara faptul ca esti suparata ca plangi .
Ma omoara faptul ca nu pot face nimic acum .

ProfaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum